غیاثی: وزارت مربی خارجی برای حدادی می خواهد، نمی توان هزینه گزاف کرد

به گزارش گروه سرگرمی، سخنگوی فدراسیون دوومیدانی می گوید که فدراسیون بودجه ندارد هزینه کند، اما از طرفی وزارت ورزش طالب موضوع حدادی است و سازمان تیم های ملی هم باید مشاوره و تحلیل کند تا یک مربی خوب بیاید و حدادی عقب نیفتد.

غیاثی: وزارت مربی خارجی برای حدادی می خواهد، نمی توان هزینه گزاف کرد

تیمور غیاثی سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد شروع اردوهای تیم ملی دوومیدانی و انتخاب نفرات برای این اردوها اظهار کرد: در جلسه سازمان تیم های ملی که چهارشنبه برگزار گردید تا حدودی در مورد اردوها صحبت شد اما چیزی مصوب نشد. اسامی نفرات ملی پوش هم هنوز نهایی نشده است. دوشنبه این هفته در جلسه دیگر سازمان تیم های ملی برای انتخاب نفرات، زمان شروع اردوها و مربیان تصمیم گیری خواهد شد و همه چیز تعیین می گردد.

غیاثی در پاسخ به این سوال که آیا مربیان تیم ملی داخلی هستند یا خارجی گفت: همه مربیان داخلی خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تنها مربی احسان حدادی خارجی خواهد بود گفت: حدادی از این کار جدا است. او ورزشکار ویژه است. ان شاالله قرار است با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک جلسه ای داشته باشیم و در این مورد صحبت کنیم.

سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون نمی خواهد در این مورد هزینه انجام دهد گفت: فدراسیون ندارد که هزینه کند. هرچه داشت هزینه کرد. اکنون هم با توجه به شرایط اقتصادی کشور بودجه های نهادها به خصوص وزارت ورزش آن چنان نیست که بخواهیم هزینه گزافی را انجام دهیم. از طرفی خود وزارت ورزش طالب این موضوع است و ما هم باید مشاوره و تحلیل کنیم تا یک مربی خوب بیاید و حدادی عقب نیفتند.

وی گفت: اکنون در شرایطی هستیم که آن چنان مسابقه نیست و زمان تمرکز بر تمرینات پرفشار است. به همین دلیل فرصت خوبی است که در مورد این موضوع صحبت کنیم. حدادی درخواستی را طی یک نامه داشت که جواب او را هم دادیم. منتهی حدادی قبول نکرد.

وی گفت: ما انتخاب مربی خارجی را قبول داریم و حتما برای او مربی خارجی خواهیم گرفت اما متاسفانه به دلیل نداشتن بودجه مخصوصا بودجه ارزی خواستیم که فدراسیون و حدادی مقداری با هم همکاری و تعامل داشته باشند. ماساژور و اردوهای خارجی فعلا تعطیل است. چون یک بلیط هواپیما برای رفت و آمد 60 تا 70 میلیون قیمت آن است. این ها چیزهایی است که یکبار اتفاق نمی افتد به دفعات اتفاق می افتد. البته به هر صورت درستش می کنیم. نمی گذاریم حدادی که ورزشکار آفتخار آفرین ما است زمین بماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 35

به "غیاثی: وزارت مربی خارجی برای حدادی می خواهد، نمی توان هزینه گزاف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیاثی: وزارت مربی خارجی برای حدادی می خواهد، نمی توان هزینه گزاف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید