بازیکن سایپا: خلیل زاده سابقه خوبی ندارد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد صادق بارانی پس از تساوی یک - یک تیم سایپا برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوب و تماشاگرپسندی بود، هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند. ما گل بدی دریافت کردیم و بعد از گل سراپا حمله شدیم. چندین موقعیت را از دست دادیم اما آنقدر روی دروازه پرسپولیس فشار آوردیم تا توانستیم به گل دست پیدا کنیم و بازی با تساوی یک - یک به سرانجام رسید.

بازیکن سایپا: خلیل زاده سابقه خوبی ندارد

وی در خصوص درگیری های شدیدی که بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد، گفت: متاسفانه دروازه بان دوم پرسپولیس عامل اصلی این اتفاقات بود، او که دو بازی هم برای پرسپولیس انجام نداده با ادا و اطوارهای زننده اش و فحاشی هایی که می کرد باعث این درگیری ها شد و آغاز به توهین به بازیکنان سایپا کرد. متاسفانه شجاع خلیل زاده که سابقه خوبی ندارد آغاز به فحاشی کرد و همین مساله باعث شد جو بیشتر متشنج شده و بازیکنان با یکدیگر درگیر شوند.

هافبک سایپا در ادامه گفت: من و چند تن از بازیکنان وارد این فضا شدیم تا بتوانیم بازیکنان دو تیم را آرام کنیم اما فحاشی آنقدر شدید شد که دیگر کسی حرف ما را گوش نمی کرد و همه با یکدیگر درگیر شده بودند.

بارانی خاطر نشان کرد: متاسفانه خلیل زاده بیشتر به این مساله دامن زد و شاید اگر او این چنین فحاشی نمی کرد کار به اینجا کشیده نمی شد. او از درون زمین تا بیرون از زمین این کار را ادامه داد و درگیری های زیادی به وجود آورد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 24

به "بازیکن سایپا: خلیل زاده سابقه خوبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن سایپا: خلیل زاده سابقه خوبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید