588 واحد مسکن مهر تا دهه فجر سال جاری تحویل متقاضیان می گردد

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان گفت: تا دهە فجر سال جاری و براساس برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی، 588 واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می گردد که در تلاشیم این تعداد به یک هزار واحد تا انتها سال برسد.

588 واحد مسکن مهر تا دهه فجر سال جاری تحویل متقاضیان می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بهمن مرادنیا امروز (9دی) در سومین جلسه شورای مسکن کردستان اظهار کرد: ساخت و تحویل مسکن مهر در استان بیش از حد طولانی شده و انتظار داریم دستگاه های مختلف و از جملە دستگاه های خدمات رسان برای اجرای سریع این پروژه ها همکاری نمایند تا یکبار برای همواره پرونده مسکن مهر در استان بسته گردد.

وی با بیان اینکه تحویل این واحدها عبادت و خدمت بزرگی به مردم و اقشار کمتر برخوردار محسوب می گردد، افزود: بسیاری از متقاضیان واحدهای مسکن مهر از اقشار ضعیف جامعه هستند، بنابراین دستگاه های خدمات رسان منتظر دریافت پول نباشند و کار خود را انجام دهند، چراکه دولت هزینه آنها را پرداخت خواهد نمود.

استاندار کردستان به طرح اقدام ملی نیز اشاره داشت و گفت: علت عدم اجرای این طرح به دلیل کمبود زمین قابل قبول نیست و نباید بخاطر عدم تامین زمین، این پروژه مهم معطل بماند و حاکمیت زیر سوال برود، بنابراین تامین زمین برای اجرای این طرح حایز اهمیت است.

مرادنیا بر لزوم فروش اموال و املاک مازاد بر احتیاج توسط دستگاه ها و ارگان ها برای تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن تاکید نمود و یادآور شد: اگر دستگاهی از این کار امتناع کند، استاندار با اختیار خود می تواند اموال مازاد بر احتیاج آن دستگاه را به فروش برساند و این کار را حتما خواهم کرد.

وی به اهمیت بلوار 24 متری میدان قبا بهاران و اتصال آن به کمربندی آبیدر اشاره نمود و گفت: شهرداری باید برای سرانجام این پروژه به اداره کل راه و شهرسازی یاری کند، ضمن اینکه با بهره برداری این پروژه بخشی از مسائل ترافیکی شهری و ساکنان شهرک بهاران برطرف خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی تعهد نموده این پروژه را اجرا کند درحالیکه وظیفه این ادارە نیست، اضافه نمود: تکمیل و اجرای پروژه کمربندی حسن آباد باید معین تکلیف و قطعه باقی مانده انجام گردد.

در این جلسه مصوب شد تا یک ماه آینده مسائل یک هزار و 504 واحد مسکن مهر سنندج برطرف و تحویل متقاضیان گردد و 168 واحد دیگر به مرور تحویل داده می گردد.

همچنین مقرر شد 144 واحد مسکن مهر بانه تا 22 بهمن و باقی آن 2 ماه بعد تحویل داده گردد، ضمن اینکه از 88 واحد مسکن مهر قروه نیز 56 واحد آن قرار است به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1388

به "588 واحد مسکن مهر تا دهه فجر سال جاری تحویل متقاضیان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "588 واحد مسکن مهر تا دهه فجر سال جاری تحویل متقاضیان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید