کنایه های سنگین مدیرعامل پرسپولیس؛ محرومیتی در راه است؟

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: جعفر سمیعی در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با اشاره به اتفاقات یکی دو روز گذشته و ایجاد شایعات مختلف و درگیری در فضای مجازی گفت: در ماه های گذشته بار ها این موضوع از سوی ما اسم شده بود که فضای فوتبال دیگر مثل گذشته نیست و احتیاج به ورود فوری مسئولان امر برای ایجاد آرامش دارد، اما این موضوع چندان جدی تلقی نشد تا امروز شاهد اتفاقاتی باشیم که زیبنده فوتبال کشورمان نیست.

کنایه های سنگین مدیرعامل پرسپولیس؛ محرومیتی در راه است؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: التهاب در فضای فوتبال به سود هیچ کس نیست. ما در پی درگیری و ایجاد جنجال نیستیم و در تمام مدت این فصل، حتی یک مورد هم سراغ ندارید که پرسپولیس آغاز نماینده یک جریان منفی یا درگیری و حاشیه باشد. تمام مدت تحت فشار بعضی جریانات قرار داشتیم و از این بابت، لطمه های زیادی دیدیم. البته پرسپولیس در زمین بازی، پاسخ خوبی به این رفتار ها داد و تا به امروز، صدرنشین جدول مانده ایم. امیدوارم این صدرنشینی با کسب قهرمانی به اتمام برسد.

وی اضافه نمود: چند روز قبل، از همکارانم در باشگاه خواستم تا گزارشی در خصوص اتفاقات علیه پرسپولیس در فضای مجازی آماده نمایند. نتیجه گزارشی که دریافت کردم، واقعاً تلخ است. اسناد و مدارکی که در این گزارش با آن برخورد کردم، آنقدر عجیب است که باور این حجم از ایجاد حاشیه برای یک تیم فوتبال، باورنکردنی به نظر می رسد. این ها مسائلی نیست که بتوانیم به راحتی از کنارش عبور کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توضیح داد: من هرگز به افراد حاضر در باشگاه اجازه ندادم آغاز نماینده جریان یا حاشیه ای در فوتبال باشند و مردم شاهد هستند که در مقابل سیلی از حواشی، سیاست مان سکوت بود تا با این کار به فوتبال یاری کنیم، اما آیا این اقدامات ما به وسیله متولیان فوتبال دیده شد؟ آیا آن ها به حقانیت پرسپولیس رأی دادند؟ چطور ممکن است قبل و بعد از هر بازی با ده ها حاشیه روبرو شویم و در نهایت، پرسپولیس مقصر جلوه داده گردد؟ آیا این حجم از اتفاقات جنجالی علیه یک تیم، برای شما به اسم مخاطب فوتبال، عجیب نیست؟

کدام باشگاهی در جهان حاضر است چنین فشاری را تحمل کند؟، وی ضمن بیان این جمله گفت: ما از یک سو با بحران های اقتصادی بی سابقه روبرو هستیم و از طرف دیگر باید در هر روز با حجم گسترده ای از حواشی علیه تیم مان در فضای مجازی مبارزه کنیم. به عقیده من زمان آن رسیده تا همه نهاد ها وارد عمل شوند و به پاکسازی فوتبال یاری نمایند.

سمیعی سپس گفت: از فصل بیستم فقط دو هفته دیگر به جای مانده و بدون شک باید اتفاقات این فصل را در تاریخ ثبت کرد. در خصوص اتفاقاتی بدتر از این، مثل حمله با نارنجک به اتوبوس تیم پرسپولیس هیچ رأی محکمی صادر نشده، اما برای آن که رقبای ما را راضی نمایند، در روز های تعطیلی تهران 48 ساعت به ما فرصت دفاع از بازیکن پرسپولیس را می دهند. ما از این بی عدالتی ها گلایه داریم، اما به خاطر حفظ آرامش جامعه فوتبال رفتاری خارج از عرف و قانون انجام نمی دهیم و فقط منتظر ورود فوری نهاد های مرتبط به اتفاقات پیرامون فوتبال می مانیم.

مدیرعامل پرسپولیس در نهایت گفت: از طرفداران، کادر فنی، بازیکنان و همکاران خود در باشگاه تقدیر و تشکر می کنم. ما در این فصل تمام کوشش مان را کردیم تا فصلی بدون حاشیه و با آرامش را تجربه کنیم. در اوج تنش ها وارد باشگاه پرسپولیس شدم، اما اجازه ندادم در این مدت حتی یک نفر در باشگاه ما جنجالی به پا کند. امروز هم منتظر می مانم تا عدالت در خصوص تیم تحت مدیریتم اعمال گردد. این را از قلم نیاندازید که صبر ما در باشگاه پرسپولیس هم حدی دارد

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1720

به "کنایه های سنگین مدیرعامل پرسپولیس؛ محرومیتی در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه های سنگین مدیرعامل پرسپولیس؛ محرومیتی در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید