کمک&shy هزینه بنیاد ملی نخبگان برای عزیمت به عتبات عالیات، اعلام مهلت ثبت نام

به گزارش گروه سرگرمی، بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای برنامه­ های فرهنگی خود، در امسال کمک­ هزینه عزیمت به عتبات عالیات را به تعدادی از دانشجویان مشمول پشتیبانی تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی جاری پرداخت می نماید.

کمک&shy هزینه بنیاد ملی نخبگان برای عزیمت به عتبات عالیات، اعلام مهلت ثبت نام

به گزارش خبرنگاران، بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی خود میخواهد در امسال یاری­ هزینه عزیمت به عتبات عالیات را به تعدادی از دانشجویان مشمول پشتیبانی تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی جاری پرداخت کند.

مبلغ این یاری ­هزینه به ازای هر مشمول، حداکثر پانزده میلیون ریال است که در صورت همراهی همسر در سفر، به حداکثر بیست میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

این یاری ­هزینه به افرادی پرداخت می گردد که در سال تحصیلی 98-1397 مشمول بهره مندی از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان هستند و پیش­تر از تسهیلات بنیاد برای سفر عمره مفرده یا عتبات عالیات بهره مند نشده ­اند.

با توجه به محدودیت بودجه، ظرفیت بهره ­مندی از این تسهیلات محدود است؛ از این رو مشمولان این یاری هزینه پس از ثبت نام، به وسیله قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

هر یک از مشمولان شرایط، برای درخواست بهره­ مندی از این تسهیلات، ضروری است از اول تا پنجم بهمن ماه امسال، پس از ورود به سامانه سینا به نشانی Sina.bmn.ir درخواست بهره­ مندی از اعتبار اعزام به عتبات عالیات را در بخش ثبت درخواست > جایزه­ های فرهنگی ثبت نمایند. در این مرحله احتیاج به درج مستندات هزینه کرد نیست و در مراحل بعدی، مدارک هزینه کرد، به وسیله سامانه دریافت خواهد شد.

بر اساس اعلام بنیاد ملی نخبگان، در امسال بنیاد کاروانی برای اعزام به عتبات عالیات نخواهد داشت و متقاضیان می توانند به وسیله کاروان های اعزامی دانشگاه ها یا سایر کاروان های تحت نظارت مستقیم سازمان حج و زیارت، عزیمت و یاری هزینه خود را از بنیاد دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 82

به "کمک&shy هزینه بنیاد ملی نخبگان برای عزیمت به عتبات عالیات، اعلام مهلت ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک&shy هزینه بنیاد ملی نخبگان برای عزیمت به عتبات عالیات، اعلام مهلت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید