کلوپ: فلامنگو جشن می گیرد اما ما باید به لسترسیتی فکر کنیم، اگر انتخاباتی وجود داشت، ژسوس رئیس جمهور برزیل می شد!

به گزارش گروه سرگرمی، یورگن کلوپ به بازیکنان تیمش در فینال جام جهانی باشگاه ها ایمان دارد.

کلوپ: فلامنگو جشن می گیرد اما ما باید به لسترسیتی فکر کنیم، اگر انتخاباتی وجود داشت، ژسوس رئیس جمهور برزیل می شد!

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فلامنگو در بازی نهایی رقابت های جام دنیای باشگاه ها از نگرانی و اعتقاد به قرمزها سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: شرایط برای لیورپول و فلامنگو متفاوت است. فلامنگو آمده تا برنده شود. به ما گفته شده بود در خانه بمانیم و در جام اتحادیه به میدان برویم. نمی توانیم این را تغییر دهیم! اینجا هستیم و تیمم می خواهد جام را ببرد. آن ها در صورت قهرمانی جشن می گیرند اما ما با لسترسیتی بازی داریم.پدرم قبلا گفته بود حتی با وجود چیزی که مردم در آینده به تو خواهند گفت، پله بهترین بازیکن دنیا است. وقتی درمورد فوتبال برزیل فکر می کنم، اولین چیزی که به ذهنم می آید، پله است.بازیکنان فلامنگو بسیار پر شور بازی می کنند.همه بازیکنان این تیم می دانند چه وظیفه ای دارند و از روش های بازی مختلفی سود می برند .آن ها روی بال های چپ و راست خود مانور زیادی می دهند.قبلا هرگز مقابل یک تیم برزیلی بازی نکردم اما فلامنگو هم قبلا مقابل تیمی مثل لیورپول ظاهر نشده !

او در ادامه افزود: خواهیم دید شرایط ویرجیل فن دایک و وینالدوم برای حضور در این بازی چگونه است. ویرجیل در بخشی از تمرینات امروز شرکت کرد و واینالدوم هم در یک جلسه تمرینی حضور داشت. نگرانی خاصی درمورد مصدومیت جدید نداریم. از هر ساعت برای فرایند بهبودی بازیکنان استفاده خواهیم کرد.به عنوان یک شخص رشد کرده ام و از گذشته آرام تر هستم. به اندازه گذشته هیجان زده و مضطرب نیستم و این اتفاق خوبی است که شما با افزایش سن تجربه می کنید. صددرصد مربی بهتری هستم اما خودم را فراموش نکرده ام. نسبت به 18 سال گذشته خیلی فرق کرده ام و این نشان می دهد شغل ما بسیار پر فشار است اما من عاشقش هستم.شانس تبدیل شدن به افسانه چیزی نیست که در یک بازی به آن دست پیدا کنیم. نمی توانید به میدان بروید تا به عنوان یک افسانه دیده شوید. ژرژ ژسوس عملکرد فوق العاده ای داشته و تقریبا همه چیز را در فلامنگو تغییر داده است. اگر انتخاباتی وجود داشت، احتمالا رئیس جمهور برزیل می شد. یک بار همدیگر را در جلسه یوفا دیدیم. تا حالا در یک مسابقه با او رو در رو نشده ام.

کلوپ در پایان افزود: هواداران در بازی قبلی از محمد صلاح حمایت کردند. پیراهن های قرمز زیادی دیدم اما مطمئن نیستم آن ها پیراهن لیورپول بودند یا تیم ملی مصر. جو ورزشگاه خوب بود و فضای خوب دیگری در فینال حاکم می شود. اگر می خواهید از ما حمایت کنید، با روی گشاده از شما استقبال می کنیم! خودمان را به عنوان تیمی که اصلا شکست نمی خورد، نمی بینیم. باید بجنگید تا شانس پیروزی در مسابقه را داشته باشید. مزیت ذهنی نسبت به حریف نداریم.هواداران لیورپول می خواهند قهرمان شویم اما خیلی از هواداران در اروپا به این رقابت ها اهمیت نمی دهند. شما مونتری را دیدید که چگونه می جنگید و این درمورد فلامنگو هم صدق خواهد کرد.من زندگی معمولی دارم. به خانه می روم، با سگم به پیاده روی می روم و گاهی در مکان های عمومی ظاهر می شوم اما زیاد این کار را نمی کنم چرا که مردم مرا می بینند و می گویند اوه، یورگن کلوپ درحال سیگار کشیدن است! مکان های عمومی را دوست ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 611

به "کلوپ: فلامنگو جشن می گیرد اما ما باید به لسترسیتی فکر کنیم، اگر انتخاباتی وجود داشت، ژسوس رئیس جمهور برزیل می شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: فلامنگو جشن می گیرد اما ما باید به لسترسیتی فکر کنیم، اگر انتخاباتی وجود داشت، ژسوس رئیس جمهور برزیل می شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید