کرونا بیش از 300 اسپانیایی را به کام مرگ کشاند

به گزارش گروه سرگرمی، ایرنا نوشت: مقامات بهداشت و سلامت اسپانیا روز شنبه اعلام کردند که شمار مرگ و میر در کشور به دلیل ویروس کرونا از یک هزار و دو تن دیروز (آدینه) به یک هزار و 326 نفر رسیده است.

کرونا بیش از 300 اسپانیایی را به کام مرگ کشاند

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، براساس آخرین اخبار وزارت بهداشت و سلامت اسپانیا تا به امروز یک هزار و 326 تن به علت شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

همچنین شمار موارد مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا از 19 هزار و 980 تن در روز آدینه به 24 هزار و 926 تن افزایش یافته است.

اسپانیا بعد از ایتالیا، وخیم ترین شرایط را از نظر میزان شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در میان کشورهای اروپایی دارد.

شیوع گسترده کرونا دولت اسپانیا را بر آن داشته تا همزمان با اعمال تدابیر گسترده برای مهار این بیماری همه گیر، بودجه تحقیقات مراکز فراوری واکسن را چهار و نیم میلیون یورو افزایش دهد.

اسپانیا همچنین اجازه ورود خودروها از مرز فرانسه و پرتغال را نمی دهد و فقط شهروندان اسپانیا و کسانی که در کشورهای همسایه کار می نمایند، حق عبور از مرز را دارند.

علاوه براین اسپانیا مرزهایش را بسته و از 47 میلیون تن خواسته است که در خانه بمانند.

به گزارش نشریه انگلیسی دیلی اکسپرس، اسپانیا که به لحاظ جذب جهانگردان در میان کشورهای دنیا، در رده دوم نهاده شده است، در حالی به نبرد با کرونا رفته است که این ویروس درآمدهای قابل تامل پیش بینی شده در بخش جهانگردی این کشور برای تعطیلات تابستانی را نابود نموده است.

دیلی اکسپرس با اشاره به اعزام هزاران نیروی نظامی برای پیشبرد مبارزه با شیوع کرونا و یاری به نیروهای پلیس به دهها شهر اسپانیا، نوشت: نیروهای نظامی همچنین به منطقه کاتالانیا برای یاری به ضد عفونی کردن بندر و فرودگاه بارسلونا، گسیل شده اند.

به نوشته دیلی اکسپرس، دولت اسپانیا برای مقابله با ویروس کرونا از روز شنبه گذشته دراین کشور شرایط اضطراری اعلام و تدابیر گسترده ای را به اجرا گذاشته است.

در سال 2019 میلادی بیش از 83 میلیون جهانگرد خارجی از اسپانیا ملاقات کردند که پس از کشور فرانسه با جذب بیش از 89 میلیون جهانگرد خارجی در رده دوم پربازدیدترین کشورهای دنیا نهاده شد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 869

به "کرونا بیش از 300 اسپانیایی را به کام مرگ کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بیش از 300 اسپانیایی را به کام مرگ کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید