کاپیتان فولاد: بعد از فروکش کردن ویروس کرونا جراحی می کنم

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ایوب والی در مصاحبه با برنامه رادیویی فوتبال خوزستانی در مورد مصدومیت خود گفت: در یک بازی درون تیمی و بر اثر یک اتفاق پایم پیچ خورد و مصدوم شدم. پس از آزمایش MRI متوجه شدم رباط صلیبی پاره نموده ام. پزشکان تیم و متخصصان ارتوپدی دستور داده اند که اگر بخواهم به فوتبالم ادامه بدهم باید مورد عمل جراحی قرار بگیرم.

کاپیتان فولاد: بعد از فروکش کردن ویروس کرونا جراحی می کنم

کاپیتان فولاد در مورد اینکه چه زمانی پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد بیان داشت: با رعایت نکاتی که پزشکان تیم گوشزد نموده اند ورم پایم بهتر شده است اما همانطور که می دانید کشور با بیماری ویروس کرونا روبرو شده است. ابتدا باید این بیماری فروکش کند تا بتوانم پای مصدومم را با خیال راحت به تیغ جراحان بسپارم.

مدافع با تجربه تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه گفت: اگرچه مصدوم شده ام و نمی توانم تیم را همراهی کنم اما همواره قلبم در کنار تیم فولاد و طرفداران بوده است و اگر در فصل جاری کاری نموده ام وظیفه من بوده و مهم تر از این حاصل کوشش همه بازیکنان به ثمر رسیده است. پس از عمل جراحی کوشش خواهم کرد که هر چه سریع تر به میادین بازگردم و اگر عمری باشد در خدمت تیم فولاد باشم.

والی در انتها نیز گفت: امیدوارم بیماری کرونا نیز که همه مردم را درگیر نموده است با یاری خدا ریشه کن شده و جامعه به حالت نشاط و آرامش همیشگی خود بازگردد از همه پزشکان و پرستاران که به مردم درگیر با این بیماری یاری می نمایند نیز تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 855

به "کاپیتان فولاد: بعد از فروکش کردن ویروس کرونا جراحی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان فولاد: بعد از فروکش کردن ویروس کرونا جراحی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید