کاوه: نگران شرایط کشتی بعد از انتخابات هستم، من و محمدی روزهای خوبی با هم داشتیم

به گزارش گروه سرگرمی، عضو کمیته فنی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نگران بعد از انتخابات هستم که مبادا افرادی که اصلا به کشتی مربوط نیستند بخواهند این فضا را در آینده هم ادامه دهند.

کاوه: نگران شرایط کشتی بعد از انتخابات هستم، من و محمدی روزهای خوبی با هم داشتیم

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حضورش در کمیته فنی مسابقات انتخابی روز آدینه گفت: هر وقت کاری از دستم برآمده، با حفظ شأن و جایگاهی که برای خودم قائلم، دریغ نکرده ام. غلامرضا محمدی در مورد انتخابی با من صحبت کرد و همفکری کردیم و بعد در این خصوص بحث شد که در کمیته فنی حضور داشته باشم. ان شاءالله که بتوانیم تصمیمات خوبی بگیریم. مسابقات انتخابی حساس است و در بعضی موارد ما اصل راه را اشتباه رفته ایم.

وی در مورد همکاری دوباره با غلامرضا محمدی بعد از 8 سال، گفت: حقیقت این است که راستا من و محمدی تا حدودی از هم جدا شد و او جای دیگری کار کرد و من هم در راستا دیگری فعال بودم. صادقانه بگویم از سال 2011 که ما از هم جدا شدیم، در بحث لیگ و تیم های ملی کار ما از هم جدا بود. زمانی که من با فدراسیون همکاری نمی کردم محمدی در تیم ملی نوجوانان کارش را ادامه داد و من هم بحث باشگاهی خودم را دنبال می کردم و با هیئت تهران بودم. هر کدام از ما مشغله های خودمان را داشتیم و کمتر در راستا هم قرار می گرفتیم اما در مناسبت ها و دورهمی های محبت آمیز همدیگر را ملاقات می کردیم. او همیشه دوست من بوده و همیشه احترام متقابلی بین ما وجود داشته است.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: محمدی همیشه به من محبت داشته و من با محمدی چه زمانی که کشتی می گرفت و چه در مقطعی که با هم به عنوان مربی همکاری می کردیم، روزهای خوبی داشتیم. اگر قبل از لندن خودش تیمش را رو به جلو می برد، خیلی اتفاقات بهتری رخ می داد، اما در آن وقت تصمیمی گرفته شد که خوب نبود. ان شاءالله که این بار تیم بهترین نتایج را بگیرد.

کاوه در مورد اینکه آیا این همکاری در کادرفنی تیم ملی نیز ادامه دار خواهد بود، گفت: باید ببینیم بحث انتخابات به کجا می کشد و این روی آینده کاری همه ما تاثیر دارد. تیم های ملی به حاشیه امنیت احتیاج دارند و دیدیم که صدای محمد بنا هم درآمده است. برای همه مهم است که باید با چه تفکر و چه کسی کار نمایند.

این مربی با اشاره به حاشیه هایی که در فضای مجازی در مورد کشتی و انتخاباتش ایجاد شده، تاکید نمود: در فضای مجازی حرف هایی می زنند که واقعا زیبنده کشتی نیست، آن هم در مورد بزرگان کشتی. علیرضا دبیر، رسول خادم، امیررضا خادم و... همه از بزرگان کشتی هستند و این بی احترامی هایی که علیه آنها صورت می گیرد اصلا درست نیست. هرچقدر هم در برگزاری انتخابات تعلل گردد، فضا بدتر خواهد شد. من نگرانِ بعد از انتخابات هستم که مبادا افرادی که اصلا به کشتی مربوط نیستند و محلی از اعراب ندارند و این روزها در مورد کشتی نظر کارشناسی می دهند، بخواهند این فضا را در آینده هم ادامه دهند. این فضای مجازی خیلی مسموم و چندش آور شده و دیگر کار از نقد گذشته و به تخریب رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 187

به "کاوه: نگران شرایط کشتی بعد از انتخابات هستم، من و محمدی روزهای خوبی با هم داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: نگران شرایط کشتی بعد از انتخابات هستم، من و محمدی روزهای خوبی با هم داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید