پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، روز چهارشنبه با افزایش صد تومانی قیمت دلار و معامله آن با قیمت 31 هزار و 500 تومان بعضی تحلیلگران مدعی بودند که بازارهای موازی دلار همچون قیمت خودرو، طلا و سکه افزایش خواهد یافت؛ این در حالی است که ظرف یک هفته گذشته قیمت خودروهای ایرانی بین چهار تا پنج میلیون تومان ارزان شده است؛ چراکه به گفته فیروز نادری، فعال بازار خودرو، با افزایش سرسام آور قیمت ها دیگر تقاضایی برای خرید خودرو وجود ندارد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو

نادری در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودرو بعد از ماه صفر ارزان خواهد شد، به تجارت نیوز گفت: قیمت تمام خودروهای ایرانی ظرف یک هفته گذشته بین چهار تا پنج میلیون تومان ارزان شده است. پیش بینی می گردد چنانچه شرایط بازار خودرو به همین منوال راکد بماند قیمت خودروها مجددا فرایند نزولی را طی خواهد نمود.

فیروز نادری اضافه کرد: با ثبت نام مجدد خودروسازان شرایط بازار خودرو راکد مانده است. فعلا خریداری در بازار وجود دارند اما این روزها متقاضی فروش خودروهای ایرانی در بازار زیاد شده است.

خرید و فروش خودروهای خارجی متوقف شد

او با اشاره به افزایش فسخ معاملات خودرو اظهار کرد: خرید و فروش خودروهای خارجی فعلا متوقف است؛ این در حالی که فسخ معاملات خودروهای خارجی و داخلی در بازار زیاد به چشم می خورد.

نادری درباره قیمت بعضی از خودروها این طور گفت: فرایند قیمت خودروهای داخلی به سمت ارزان شدن است. به عنوان مثال هفته گذشته 206 تیپ دو با قیمت 260 تومان معامله می شد این در حالی است که امروز این خودرو با قیمت 252 میلیون تومان فروخته می گردد. همچنین پرشیا هم هفته گذشته 272 میلیون تومان فروخته شد اما قیمت واقعی آن در این هفته حدود 268 میلیون تومان است.

اخبار مرتبط با بازار خودرو را در صفحه اختصاصی خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1226

به "پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید