پورموسوی: در تیم های پایه باید بازیکنان را با سبک های مختلف آشنا کرد، اولویت ما انجام یک فوتبال زیباست

به گزارش گروه سرگرمی، سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان تأکید کرد که در تیم های پایه باید برای موفقیت های بیشتر بازیکنان را با سبک های مختلف آشنا و مقابله کنیم.

پورموسوی: در تیم های پایه باید بازیکنان را با سبک های مختلف آشنا کرد، اولویت ما انجام یک فوتبال زیباست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار محبت آمیز با اندونزی گفت: تشکر می کنم از فدراسیون فوتبال ایران برای هماهنگی این دو مسابقه و امیدوارم هر دو تیم نمایش قابل قبولی در زمین مسابقه داشته باشند.

وی در ادامه اضافه نمود: ما تازه از بازی های کافا آمده ایم و بازیکنانم از آمادگی بالایی برخوردار هستند. در بازی فردا اولویت اصلی ما انجام یک فوتبال زیباست و نتیجه برای مان در اولویت بعدی قرار گرفته است. می خواهیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: خوشحالم با کشوری بازی می کنیم که در فوتبال پایه پیشرفت زیادی داشته است، چرا که در تیم های پایه باید برای موفقیت های بیشتر بازیکنان را با سبک های مختلف آشنا و مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگاران، نخستین دیدار تیم های ایران و اندونزی از ساعت 15:30 فردا (شنبه - به وقت محلی) در ورزشگاه پاتریوت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 309

به "پورموسوی: در تیم های پایه باید بازیکنان را با سبک های مختلف آشنا کرد، اولویت ما انجام یک فوتبال زیباست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: در تیم های پایه باید بازیکنان را با سبک های مختلف آشنا کرد، اولویت ما انجام یک فوتبال زیباست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید