پرسپولیس پراشتباه تر از استقلال بود، حسینی احتیاج به رقیب جدی دارد

به گزارش گروه سرگرمی، عبدالعلی چنگیز در گفت وگو با خبرنگار در مورد شکست استقلال برابر پرسپولیس در دربی نودم گفت: هر دو تیم پراشتباه ظاهر شدند و نتوانستند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند؛ آنها حتی از دادن چند پاس سالم به هم عاجز بودند و بارها یا توپ هایشان به حریف می رسید یا به اوت می رفت.

پرسپولیس پراشتباه تر از استقلال بود، حسینی احتیاج به رقیب جدی دارد

وی تأکید کرد: در این آشفته بازار، استقلال تقریباً بهتر از پرسپولیس بود و شاید اگر آن پنالتی به گل تبدیل می شد، شرایط کاملاً به سود استقلال رقم می خورد البته دربی همواره غیرقابل پیش بینی است ولی یک گل زودهنگام می تواند شیرازه حریف را از هم بپاشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مشکل بزرگ استقلال، دروازه بانِ تنها این تیم است که هیچ رقیبی را برای خود نمی بیند؛ این موضوع باعث شده تا حسینی انگیزه های سال گذشته را نداشته باشد. حسینی همان دروازه بانی بود که در 11 بازی، گل از خط دروازه اش عبور نکرد اما در این چهار هفته، هر بازی گل خورده و این نشان می دهد که او انگیزه های فصل گذشته را ندارد بنابراین بهتر است مسئولان استقلال هر چه زودتر با یک دروازه بان خوب و بزرگ صحبت نمایند تا یک رقابت سالم و نفسگیر را بین دو گلر آبی پوشان به راه انداخته تا هر دو با آمادگی کامل درون دروازه قرار بگیرند.

چنگیز اضافه نمود: پرسپولیس هم تیم فصل گذشته نبود، آنها به مراتب پراشتباه تر از استقلال بودند و عملاً مهاجمان آنها مانند استقلال، بیکار و ناتوان بودند درحالی که یکی از آقای گل های لیگ ایران در پرسپولیس وجود داشت، جوانی بی نام و نشان توانست از ضعف خط دفاعی استقلال استفاده نموده و گل پیروزی را به ثمر برساند.

وی با انتقاد از عملکرد خط دفاع آبی پوشان گفت: متأسفانه ناهماهنگی در خط دفاع موج می زد اگرچه شاید سیاوش یزدانی بهترین بازیکن استقلال در این دیدار بود، اما عارف غلامی که جوان و کم تجربه است، ضعیف ترین بازی را از خود ارائه داد و من تعجب می کنم چرا استراماچونی با داشتن بازیکنان باتجربه تر، این جوان را به زمین فرستاد.

وی با اشاره به اینکه استقلال این روزها وارد بحران بدی شده است، گفت: اگر قرار است استقلال دوباره به کورس قهرمانی بازگردد، باید مدیران این تیم چاره ای بیندیشند نه اینکه فقط حرف بزنند و به آن عمل ننمایند. طرفداران استقلال تحت هر شرایطی تا امروز از تیمشان حمایت کردند و دیروز هم شاهد بودیم که تا سرانجام بازی، دست از حمایت برنداشتند بنابراین مسئولان باید برای احترام به این طرفداران، راهکاری داشته باشند تا استقلال از این گرفتاری و حاشیه هایی که برایش به وجود آمده، بیرون بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 355

به "پرسپولیس پراشتباه تر از استقلال بود، حسینی احتیاج به رقیب جدی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس پراشتباه تر از استقلال بود، حسینی احتیاج به رقیب جدی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید