وزیر امور اروپای فرانسه: فشار زمان در مذاکرات با بریتانیا را قبول نخواهیم کرد

به گزارش گروه سرگرمی، وزیر امور اروپای فرانسه بر این باور است که اتحادیه اروپا ضرب الاجل ساختگی در مذاکرات با بریتانیا را قبول نخواهد کرد.

وزیر امور اروپای فرانسه: فشار زمان در مذاکرات با بریتانیا را قبول نخواهیم کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، املی دو مانچالن وزیر امور اروپایی فرانسه روز آدینه در اظهاراتی تاکید نمود: اتحادیه اروپا ضرب الاجل ساختگی در مذاکرات درباره روابط آینده با بریتانیا را نخواهد پذیرفت.

بر اساس این گزارش دولت انگلیس روز پنجشنبه اعلام نموده است که اگر تا ماه ژوئن پیشرفت خوبی در مذاکرات درباره روابط آینده با اتحادیه اروپا حاصل نشود، از این مذاکرات خارج خواهد شد.

دولت انگلیس تاکید نموده است که هدف نهایی از این مذاکرات دستیابی به استقلال سیاسی و مالی از اتحادیه اروپا است.

بریتانیا ماه گذشته از اتحادیه اروپا خارج شد و دو طرف تا خاتمه سال جاری فرصت دارند تا درباره دستیابی به بک توافق تجاری مذاکره نمایند.

ولی پیش از شروع مذاکرات در روز دوشنبه در بروکسل، دو طرف نشان دادند که اختلاف نظرهای عمیقی دارند. مهمترین درخواست بریتانیا یک توافق تجارت آزاد است که اتحادیه اروپا به شدت با آن مخالفت نموده است.

وزیر امور اروپایی فرانسه گفت: ما فشار زمانی را قبول نخواهیم کرد و آماده امضای این گونه قراردادها تا 31 دسامبر نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 768

به "وزیر امور اروپای فرانسه: فشار زمان در مذاکرات با بریتانیا را قبول نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر امور اروپای فرانسه: فشار زمان در مذاکرات با بریتانیا را قبول نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید