ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است

به گزارش گروه سرگرمی، فرماندار شهرستان همدان گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری و اعلام شرایط هشدار قرمز در بسیاری از شهرستانها و با هدف جلوگیری از فرایند صعودی و شکل گیری موج پنجم بیماری در مرکز استان الزامات و محدودیت های کرونایی با جدیت بیشتری اعمال خواهد شد.

ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است

به گزارش خبرنگاران همدان؛ محمدعلی محمدی با بیان اینکه ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است، اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی در شرایط غییر کرونایی هر ساله در همدان شاهد سفرهای قابل توجهی بویژه از استانهای جنوبی هستیم که در شرایط فعلی چاره ای جز جلوگیری و ایجاد محدودیت نداریم.

فرماندار همدان افزایش رفت و آمدهای خانوادگی، میهمانی ها و هرگونه مراسم جمعی را از جمله مهمترین عوامل انتشار بیماری دانست و تاکید نمود: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 لغایت 3 بامداد همچنان استمرار دارد و با متخلفات برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی توضیح داد: هم اکنون همدان در شرایط هشدار نارنجی کرونایی با احتمال تبدیل به شرایط قرمز قرار گرفته است که امیدواریم با همکاری عموم مردم بتوانیم شرایط را بنحوی مدیریت کنیم که با شرایط قرمز روبرو نشویم.

محمدی یادآورشد: شرایط قرمز کرونایی محدودیتهای بیشتر از جمله تعطیلی گروه های شغلی 2 و 3و 4 را بدنبال دارد که باید کوشش کنیم با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وارد این شرایط نشویم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1689

به "ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید