واکنش چین به گزارش وال استریت ژورنال درباره اختلاف نظامی واشنگتن-پکن

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: وزارت دفاع چین از گزارش اخیر روزنامه وال استریت ژورنال درباره اختلاف در روابط نظامی چین و آمریکا انتقاد کرد.

واکنش چین به گزارش وال استریت ژورنال درباره اختلاف نظامی واشنگتن-پکن

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از گلوبال تایمز، یانگ یوجون، سخنگوی وزارت دفاع چین روز پنج شنبه با انتقاد از گزارش اخیر وال استریت ژورنال درباره اختلاف در روابط نظامی چین و آمریکا آن را گیج کننده خواند.

روز چهارشنبه روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام نمود که پنتاگون به دلیل تاخیر در تصمیم گیری درباره مروادات نظامی میان دو کشور تا زمان توافق درباره قوانین مربوط به درگیری های هوایی تحت فشار واقع شده است.

سخنگوی وزارت دفاع دراین باره گفت که آمریکا و چین مدل جدیدی از روابط نظامی را در سال 2014 ایجاد نموده اند که در آن بر نوع جدیدی ازپیشرفت در مراودات میان مقامات بلند پایه، تبادل میان موسسات دو کشور و مانورها و برنامه های آموزشی مشترک هدف گذاری شده است.

مایکل ویکرز، مشاور اطلاعاتی وزیر دفاع آمریکا که به گفته یانگ 25 ژانویه به چین سفر نموده بود تاکید نموده بود که نیروهای مسلح دو کشور از این مدل جدید روابط نظامی بهره مند خواهند شد. ویکرز احترام دوجانبه را اصلی مهم در روابط میان دو کشور خوانده بود.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 502

به "واکنش چین به گزارش وال استریت ژورنال درباره اختلاف نظامی واشنگتن-پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چین به گزارش وال استریت ژورنال درباره اختلاف نظامی واشنگتن-پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید