واکنش وزارت خارجه به اقدام جنایتکارانه داعش علیه الحشد الشعبی

به گزارش گروه سرگرمی، سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام جنایتکارانه و بزدلانه گروه تروریستی داعش در به شهادت رساندن تعدادی از مجاهدان روزه دار الحشد الشعبی در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

واکنش وزارت خارجه به اقدام جنایتکارانه داعش علیه الحشد الشعبی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام جنایتکارانه و بزدلانه گروه تروریستی داعش در به شهادت رساندن تعدادی از مجاهدان روزه دار الحشد الشعبی در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

وی با تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت سرفراز عراق، ابراز امیدواری کرد: کشور عظیم عراق هر چه زودتر با همدلی و مجاهدت دولت و ملت این کشور از شر اندک باقیماندگان فرتوت از این گروه منحوس تروریستی که با یاری و پشتیبانی بعضی دولت ها شکل گرفته و حمایت می شوند، رهایی یابد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: تاریخ نشان داده است که خون پاک مجاهدین فی سبیل الله هرگز به هدر نخواهد رفت و انتقام این خون های پاک که موجب رشد و بالندگی اسلام، عدالت و حقیقت است، گرفته خواهد شد.

موسوی در سرانجام تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران از کوشش های عراق در مبارزه با تروریسم و استقرار صلح و ثبات در این کشور حمایت نموده و هرگونه اقدامی برای برهم زدن ثبات و آرامش در عراق را مردود و محکوم می داند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 977

به "واکنش وزارت خارجه به اقدام جنایتکارانه داعش علیه الحشد الشعبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت خارجه به اقدام جنایتکارانه داعش علیه الحشد الشعبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید