واکنش آذری جهرمی به گلایه فرشته حسینی

به گزارش گروه سرگرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هیچ محدودیتی برای واگذاری سیم کارت به مهاجرینی که دارای مدارک اقامتی معتبر هستند، وجود ندارد.

واکنش آذری جهرمی به گلایه فرشته حسینی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران روز گذشته در اینستاگرام نوشت: وقتی خواهر کوچکم نتوانست در مدرسه آنلاین شرکت کند، مادرم متوجه شد که برای سیم کارتش مسئله ای به وجود آمده، به مخابرات می رود و مشکل را می گوید و به مادرم می گویند که صاحب سیم کارت باید بیاید. مادر من خودش نمی تواند سیم کارت بخرد چون مدارک اقامتی اش، کارت آمایش است و حالا به مادرم سیم کارت جدیدی نمی فروشند

دراین راستا محمدجواد آذری جهرمی، در واکنش به این موضوع در اینستاگرام خود نوشت: یکی از مهاجرین عزیز افغانستانی، با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرامش، از مشکلاتی که تهیه سیم کارت برای مادرشان فراهم کرده بود نوشته بودند و خواسته بودند به این موضوع رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: موضوع را بررسی کردم؛ اول اینکه هیچ محدودیتی برای واگذاری سیم کارت به مهاجرینی که دارای مدارک اقامتی معتبر هستند وجود ندارد. دوم اینکه برای واگذاری سیم کارت به مادر ایشان، هیچ استعلامی از سامانه احراز هویت سازمان تنظیم مقررات نشده است. این بدان معناست که دفتر خدمات ارتباطی، از وظایف خود تخطی کرده است. به او گفته اند سیم کارت به شما نمی دهند، تا چند تومان پول بیشتر بگیرند و نقره داغش کنند. انصافا بی وجدانی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: امشب مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات، جناب آقای هادیان با ایشان تماس می گیرد و ضمن دلجویی مشکل مادرشان را حل می کنند. چهارم اینکه به سازمان تنظیم مقررات دستور دادم که اولا دفتر متخلف شناسایی، برخورد قانونی با ایشان، به عمل آید. در سامانه 195هم امکان ثبت شکایات اتباع سایر کشورها از دفاتر خدماتی فراهم آید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1283

به "واکنش آذری جهرمی به گلایه فرشته حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آذری جهرمی به گلایه فرشته حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید