طرفداران پرسپولیس، در رده سوم برترین طرفداران جهان

به گزارش گروه سرگرمی، سکوی بهترین طرفداران فوتبال جهان با هوادران پرسپولیس کامل می گردد که 400 هزار از آرا به آنها تعلق دارد و در رده سوم برترین طرفداران قرار گرفته اند.

طرفداران پرسپولیس، در رده سوم برترین طرفداران جهان

به گزارش خبرنگاران ، در نظرسنجی یک نشریه اروپایی، طرفداران پرسپولیس در صندلی سوم بهترین طرفداران فوتبال جهان قرار گرفتند. نشریه مارکای اسپانیا در پایگاه اینترنتی خود یک نظرسنجی انجام داد و از مخاطبانش خواست بهترین و پرشورترین طرفداران فوتبال جهان را انتخاب نمایند.

در سرانجام این نظرسنجی که 4 میلیون نفر در آن شرکت کردند، طرفداران تیم پنارول اروگوئه به عنوان بهترین طرفداران معرفی شدند و یک میلیون و 700 هزار رأی را به خود اختصاص دادند. پس از آنها، طرفداران تیم پالمیراس برزیل در صندلی دوم قرار گرفتند. آنها با یک میلیون رأی این صندلی را به دست آوردند. سکوی بهترین طرفداران فوتبال جهان با هوادران پرسپولیس کامل می گردد که 400 هزار از آرا به آنها تعلق دارد.

طرفداران پنارول به خاطر تشویق بی وقفه تیم شان در تمام 90 دقیقه بازی معروف هستند. آنها سال 2011 به مناسب 120 ساله شدن تیم شان پرچمی با 309 متر طول و عرض 15 متر ساختند که بزرگترین پرچم ساخته شده توسط طرفداران در تاریخ فوتبال است.

2 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 40

به "طرفداران پرسپولیس، در رده سوم برترین طرفداران جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران پرسپولیس، در رده سوم برترین طرفداران جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید