نفس استقلال بند آمد تا برنده شد، پیروزی سخت در ضربات پنالتی

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال استقلال تهران و نود ارومیه از ساعت 17:30 امروز یکشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار گردید که این ملاقات در پایان 90 دقیقه و وقت های اضافه با تساوی یک به یک پایان یافت. سجاد طجرلو در دقیقه 58 برابر نود و آرمان رمضانی 87 برای استقلال گل زدند. در ضربات پنالتی استقلال 4 بر 2 برنده شد و به مرحله بعد صعود کرد.

نفس استقلال بند آمد تا برنده شد، پیروزی سخت در ضربات پنالتی

آبی پوشان مرکز که در سرانجام هفته دهم لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی به مصاف تیم کم نام و نشان نود ارومیه رفتند و بازی مالکانه ای را ارائه دادند که با موقعیت های متعدد روی دروازه میهمان همراه بود.

فرهاد مجیدی که در این بازی بیشتر به نیمکت نشینان فرصت بازی داده بود شاهد بازی هجومی تیمش بود اما تیر دروازه نود در دو مرحله مانع از باز شدن دروازه در نیمه اول شد. هشت بازیکن استقلال در ترکیب امروز بیشتر روی نیمکت حضور داشتند تا فرصت خودنمایی پیدا نمایند و توانایی های خود را به رخ بکشند.

رضا منصوری دروازه بان نود ارومیه که دقایق سختی را در نیمه اول بازی با استقلال تجربه کرد به علت اتلاف وقت در ثانیه های پانی 45 دقیقه نخست کارت زرد دریافت کرد.

در نیمه دوم استقلال برای رسیدن به گل کوشش بیشتری کرد اما برخلاف جریان بازی در دقیقه 58 دروازه خود را باز شده دید. در این صحنه نفوذ بازیکن نود از جناح راست و ضربه او در بین راه به زانوی سجاد طجرلو برخورد کرد و وارد دروازه آبی های مرکز شد.

بعد از این گل فرهاد مجیدی چهار تعویض انجام داد تا بتواند فرایند هجومی تیمش را حفظ و گل خورده را جبران کند که برای رسیدن به هدفش زمان زیادی را انتظار کشید.

استقلال که برای رسیدن به گل تساوی حملات زیادی را روی دروازه نود ارومیه طراحی کرد و بارها تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت با درخشش دروازه بان حریف روبرو شد اما بالاخره در دقیقه 87 آرمان رمضانی که یکی از تعویضی های مجیدی بود با ضربه سر کار را به تساوی کشاند.

در وقت های اضافه هم دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز نمایند. استقلال هم قدرت و توان 90 دقیقه را نداشت که بتواند حملاتش را روی دروازه مهمان ادامه دهد.

در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد که هر دو تیم ضربات اول خود را به گل تبدیل کردند. سعید مهری ضربه دوم استقلال را زد که دروازه بان نود ارومیه توپ را مهار کرد و علیرضا رضایی هم ضربه دوم نود را مهار کرد.

سومین ضربه تیم استقلال را بابک مرادی به گل تبدیل کرد. ضربه سوم نود ارومیه هم به گل تبدیل شد تا کار دو تیم با تساوی ادامه پیدا کند. امیرعلی صادقی پنالتی چهارم استقلال را به گل تبدیل کرد. محمد تفتیان ضربه چهارم نود را به بیرون زد تا استقلال پیش بیفتد.

ضربه پنجم استقلال را آرش رضاوند به گل کرد تا استقلال 4 بر 2 برنده گردد و به مرحله بعد صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1928

به "نفس استقلال بند آمد تا برنده شد، پیروزی سخت در ضربات پنالتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفس استقلال بند آمد تا برنده شد، پیروزی سخت در ضربات پنالتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید