نظارت بر 380 واحد تولیدی در اردبیل

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: بیش از 380 واحد تولیدی مشمول در این استان از نظر استاندارد بودن محصولات نظارت می شوند.

نظارت بر 380 واحد تولیدی در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، هاشم علایی در نشست با سرپرست فرمانداری پارس آباد در استان اردبیل اضافه نمود: این واحدها بیش از 700 نوع فرآورده فراوری می نمایند که بیشترین فراوریات با سهم 60 درصدی مصالح ساختمانی را شامل می گردد.

وی از نظارت بر 17 واحد فراوریی با 50 نوع نوع فرآورده و 7 صندلی سی ان جی، 80 باسکول، سه شهربازی و تمامی ترازوهای شهرستان پارس آباد اطلاع داد و گفت: حفظ ایمنی و سلامت عمومی و حمایت از فراوری و سرمایه گذاری اولویت و هدف اصلی این اداره کل است.

علایی همچنین با اشاره به محدودیت های منابع انسانی و وسعت بالای استان اظهار کرد: در چند سال گذشته اداره کل استاندارد استان اردبیل رتبه های برتر را در بین 52 دستگاه به خود اختصاص داده است.

سرپرست فرمانداری پارس آباد هم در این نشست ظرفیت های فراوریی، معادن و کارخانه های مادر و همچنین رشد روزافزون فراوریات کشاورزی و دامی در شهرستان پارس آباد به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور را مثبت ارزیابی کرد.

عدالت حاجی پور بر لزوم نظارت سازمان استاندارد به کیفیت و استاندارد تمامی محصولات بویژه فراوری آرد و کارخانه های آرد و مصالح ساختمانی، آسانسور، باسکول ها، ترازوها، تجهیزات شهربازی ها و تجهیزات صندلی های سی ان جی تاکید نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 634

به "نظارت بر 380 واحد تولیدی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر 380 واحد تولیدی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید