ناو روزولت فرمانده خودش را می خواهد!

به گزارش گروه سرگرمی، ایرنا نوشت: نیروی دریایی آمریکا به وزیر دفاع این کشور توصیه کرد فرمانده برکنار شده ناوهواپیمابر تئودور روزولت را با دیگر در سمت خود ابقاء کند.

ناو روزولت فرمانده خودش را می خواهد!

رسانه های غربی از واشنگتن گزارش دادند، نیروی دریایی آمریکا روز گذشته(آدینه) این توصیه را به مارک اسپر وزیر دفاع این کشور بیان کرد.

پیش از این به دنبال انتشار نامه برت کوزیر این فرمانده ناو هواپیمابر روزولت در مطبوعات در خصوص شرایط اسفناک خدمه مبتلا شده این کشتی به ویروس کرونا، پنتاگون این فرمانده را برکنار نموده بود.

توماس مودلی معاون وزیر نیروی دریایی آمریکا پیشتر در این زمینه مدعی شده بود: کوزیر نه به دلیل افشای نامه وی در مطبوعات بلکه به دلیل تاثیر شیوع ویروس کرونا بر وی و بر مدیریت حرفه ای او بر ناو برکنار می گردد. فرمانده کوزیر به این دلیل برکنار شد که نامه وی به وسیله یک سیستم نا امن به بیرون از زنجیره فرماندهی نیروی دریایی ارسال شد.

پنتاگون در بیانیه ای اذعان کرد که مارک اسپر نتایج تحقیقات اولیه در خصوص اتفاقات این ناوهواپیمابر را دریافت نموده اما خواهان بازبینی کپی نوشتاری از تحقیقات کامل شده در این زمینه است.

در ادامه این بیانیه ضمن اشاره به اینکه هیچ تصمیم قریب الوقوع وجود ندارد، تصریح شده است که مارک اسپر میخواهد به طور کامل گزارش مربوط به اتفاقات را مورد بازبینی قرار دهد و بار دیگر برای تدابیر بعدی می خواهد با مقامات ارشد نیروی دریایی ملاقات کند.

نیروی دریایی نیز بیان کرد هنوز هیچ تصمیم نهایی در این رابطه اتخاذ نشده است.

در این میان آدام اسمیت رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا نیز خواهان ابقای فرمانده این ناوهواپیمابر شد.

دو هفته پیش نیز بیش از 120 هزار نفر در آمریکا با امضای توماری ابقای بِرِت کروزیر را خواهان شده بودند. در عریضه منتشر شده در اینترنت آمده است: اقدامات این ناخدا احتمالا جان بسیاری را نجات داده است. هر چند که او اخراج شده، طرح هایش برای جابجایی امن خدمه این ناو همچنان اجرا می گردد. او یک قهرمان است که باید تشویق گردد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 968

به "ناو روزولت فرمانده خودش را می خواهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناو روزولت فرمانده خودش را می خواهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید