نارضایتی بازیکنان بزرگ بارسلونا از کیکه ستین!

به گزارش گروه سرگرمی، به نظر می رسد سر ناسازگاری با تاکتیک های کیکه ستین از همین ابتدا شروع شده است.

نارضایتی بازیکنان بزرگ بارسلونا از کیکه ستین!

با تور لحظه آخری ارزان اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا در روزهای ابتدایی سال جدید و در حالیکه در صدر جدول لالیگا قرار داشت، با تصمیمی عجیب حکم به برکناری ارنستو والورده داد تا کیکه ستین، سرمربی نه چندان مطرح راهنمایی این تیم را بر عهده گیرد. اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد بازیکنان بارسلونا در همین روزهای ابتدایی انتقاداتی به سرمربی جدید وارد نموده و تغییر سیستم دفاعی را صحیح ندانسته اند.

بازیکنان باتجربه بارسلونا معتقدند بروز تغییرات زودهنگام در سیستم بازی این تیم به سود آنها نبوده و باعث بروز سردرگمی شده است. بارسا در هفته های اخیر و از زمان ورود کیکه ستین، با سیستمی متفاوت و با سه دفاع مقابل رقبا قرار می گیرد. در دو و نیم فصل حضور ارنستو والورده روی نیمکت بارسلونا، هرگز از چنین روشی استفاده نمی شد و بازیکن بارسا حس می نمایند بروز چنین تغییراتی در این مقطع از فصل به ضرر آنها تمام خواهد شد.

بارسلونا در ملاقات مقابل والنسیا عملکرد چندان خوبی از نظر دفاعی نداشت و تقریبا تمام طول 90 دقیقه شاهد حملات پردامنه حریف بود. شاید اگر در این ملاقات درخشش خیره نماینده مارک آندره تراشتگن و مهار یک پنالتی و موقعیت های دیگر رقیب رقم نمی خورد، بارسلونا با شکست سنگین تری ورزشگاه مستایا را ترک می کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 654

به "نارضایتی بازیکنان بزرگ بارسلونا از کیکه ستین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی بازیکنان بزرگ بارسلونا از کیکه ستین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید