نادر دست نشان: 8 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند، هر بازی برای ما مثل یک فینال است

به گزارش گروه سرگرمی، نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که هشت تیم لیگ دسته اولی شانس راهیابی به لیگ برتر را دارند.

نادر دست نشان: 8 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند، هر بازی برای ما مثل یک فینال است

نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که تیمش در رده دوم جدول لیگ آزادگان واقع شده است، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی مقابل خونه به خونه گفت: بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام شد. به هرحال ما با توجه به نتایجی که در هفته های گذشته در لیگ و جام حذفی کسب کردیم، شرایطمان خیلی بهتر از حریف بود و می خواستیم در بالای جدول باشیم به همین دلیل بچه ها هرچه در توان داشتند برای این بازی گذاشتند و توانستیم با سه گل حریف را شکست بدهیم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما در نیمه اول با وجود برتری از حریف سرعت آنچنانی نداشتیم و ضربات به توپ مان کم جان بود، اما در نیمه دوم بچه ها با گل کردن موقعیت های شان، نیمه اول را جبران کردند. در کل بازی خوبی بود، ولی خونه به خونه می خواست بازی را بخواباند که ما در واقع اجازه این کار را به آنها ندادیم و توانستیم بازی را با برد به سرانجام برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره شانس لیگ برتری شدن تیمش توضیح داد: مس را می توان در بین مدعیان قرار داد، اما در لیگ سال جاری هشت تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند. اینکه بخواهیم از الان خودمان را صعودکننده اصلی بدانیم، زود است. هر بازی برای ما مثل یک فینال سخت است و ما باید تا آخر بازی ها خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

دست نشان با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش با کارون اروند هم گفت: شاگردان میثاقیان در این هفته پیروز شدند و باید بازی آنها را کاملاً آنالیز کنیم. کارون مربی کاربلدی بالای سر خود دارد و تیمش را هم خوب جمع نموده است. از حالا می گویم که بازی آسانی نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 18

به "نادر دست نشان: 8 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند، هر بازی برای ما مثل یک فینال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادر دست نشان: 8 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند، هر بازی برای ما مثل یک فینال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید