میررحیمی: شانس سهمیه تیمی در آلمان داریم، اگر حمایت شویم

به گزارش گروه سرگرمی، سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: شانس زیادی برای کسب سهمیه تیمی تیروکمان در مسابقات جهانی آلمان داریم، در صورتی که مورد حمایت ویژه مسوولین قرار بگیریم.

میررحیمی: شانس سهمیه تیمی در آلمان داریم، اگر حمایت شویم

مجید میررحیمی در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار کسب سهمیه در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند داشتید یا خیر؟ اظهار کرد: پیش بینی کسب سهمیه در هر دو بخش زنان و مردان داشتیم اما در بخش بانوان با بدشانسی که روبرو شدند متاسفانه سهمیه را از دست دادیم.

وی گفت: زهرا نعمتی یکی از امیدهای ما برای کسب سهمیه انفرادی در تایلند بود که در مرحله حذفی با اختلاف یک امتیاز سهمیه را به حریف هندی خود واگذار کرد. نیلوفر علیپور نیز اگر از نظر موقعیت مکانی شرایط بهتری داشت و تحت فشار روانی نبود در بخش زنان سهمیه را کسب می کرد. به هر صورت زنان عملکرد خوبی را در تایلند داشتند اما برای کسب سهمیه با بدشانسی روبرو شدند.

سرمربی تیم ملی ریکرو اضافه کرد: کمانداران ما اگر از تدارکات برون مرزی بیشتری برخوردار بودند و در اوج آمادگی راهی تایلند می شدند قطعا در هر دو بخش زنان و مردان سهمیه را کسب می کردیم، اما کمبود تدارکات برون مرزی و نداشتن تجهیزات به روز سبب شده بود تا در جریان مسابقات از نظر روانی تحت فشار زیادی قرار بگیرند. شرایط کمانداران ما الان به گونه ای است که از نظر تکنیکی مشکل خاصی ندارند فقط برای حضور پیروز در جهانی آلمان باید تجهیزات آنها تقویت و به روز شود.

میررحیمی شرح داد: تیروکمان جزء رشته هایی است که 90 درصد آن ذهنی و تنها 10 درصد آن تکنیکی است. بنابراین حضور روانشناس کنار تیم ملی ریکرو زنان و مردان تا المپیک ضروری است. هر چند به صورت مقطعی کمانداران از مهارت های روانی بهره مند می شوند اما برای این که عملکرد پیروز تری در المپیک داشته باشند باید یک روانشناس به صورت تمام وقت کنار تیم قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سهمیه تیمی در جهان آلمان دارید، گفت: در حال حاضر تیم یکدست و هماهنگی داریم که انگیزه بالایی برای کسب سهمیه دارند. به شرط این که کمانداران از طرف مسوولین مورد حمایت ویژه قرار بگیرند. متاسفانه زمانی که از تایلند برگشتیم در فرودگاه هیچ مسوولی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حضور نداشت و این نشان می داد که کسب سهمیه تیروکمان برای آنها ارزش خاصی نداشته است. به هر صورت امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان همان طور که تا به امروز کمانداران را مورد حمایت قرار دادند، در ادامه جهت نیز نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشند تا در آلمان کمانداران با شرایط بهتری برای کسب سهمیه رقابت کنند.

میررحیمی در انتها پیرامون این پرسش که آیا هدایت تیم ملی را برای المپیک توکیو برعهده خواهید داشت یا خیر؟ اعلام کرد: با کسب سهمیه تا حدودی سخت تر و مشکل تر شده است. البته اگر مربی دیگری در این مقطع زمانی باشد که به تیم در کسب سهمیه تیمی در آلمان و پیروزیت در المپیک کمک کند، اصراری برای ماندن ندارم. هدف نتیجه دریافت در المپیک است، حال هدایت تیم را من بر عهده بگیرم یا این که به فرد دیگری واگذار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 566

به "میررحیمی: شانس سهمیه تیمی در آلمان داریم، اگر حمایت شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میررحیمی: شانس سهمیه تیمی در آلمان داریم، اگر حمایت شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید