مقام سعودی از رهبر مخالفان مصر شکایت می نماید

به گزارش گروه سرگرمی، یک مقام نزدیک به ولی عهد سعودی گفت که از محمد علی افشاگر مصری شکایت خواهد نمود.

مقام سعودی از رهبر مخالفان مصر شکایت می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ترکی آل الشیخ رئیس هیأت سرگرمی سعودی و از افراد نزدیک به محمد بن سلمان در صفحه فیس بوک خود نوشت که از محمد علی افشاگر این روزهای مصر شکایت خواهد نمود.

او نوشت: به عنوان مالک باشگاهی در اسپانیا و داشتن اقامت این کشور و به خاطر اینکه او (محمد علی) پا را از گلیمش فراتر گذاشته و در یکی از فیلم هایش در یوتیوب و فیسبوک زبان درازی نموده است، تصمیم گرفتم اقدامات قانونی را در یکی از بزرگترین دفاتر وکالت اسپانیا پیگیری کنم.

این مقام سعودی محمد علی را متهم کرد که به کشور مصر تعلق ندارد و به زبان کنایه گفت که به قیافه او نمی خورد که از آب نیل خورده باشد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که محمد علی به مصر باز گردد و در این کشور محاکمه گردد.

مصر نزدیک به یک ماه است که صحنه اعتراضات ضد دولتی است. اعتراضاتی که با ویدئوهای افشاگرانه محمد علی و به دعوت وی صورت می گیرد.

ترکی آل الشیخ که سابقه باشگاه داری (ناکام) در مصر را هم در پرونده خود دارد؛ به عنوان فردی نزدیک به عبدالفتاح السیسی شناخته می گردد. او اکنون سهامدار عمده باشگاه آلمریا اسپانیاست.

محمد علی چندی پیش در ویدئویی گفته بود که آل الشیخ به باشگاه الاهلی و الزمالک ضربه زد و پس از دخالت های جدال برانگیزش در ورزش مصر، وارد دنیای هنر شد و با خرید هنرمندان مصری آنها را به خدمت خود در آورد و تمامی اینها به دستور مقامات بالادستی سعودی و همراه با سکوت مقامات مصری صورت گرفت.

ترکی آل الشیخ هم اکنون ریاست هیأت سرگرمی سعودی را بر عهده دارد و محمد بن سلمان بخش عمده ای از سیاست تغییر هویت جامعه عربستان را به عهده وی گذاشته اشت.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 384

به "مقام سعودی از رهبر مخالفان مصر شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام سعودی از رهبر مخالفان مصر شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید