معرفی برگزیدگان مسابقه مجازی مدافعان سلامت در شیراز

به گزارش گروه سرگرمی، برگزیدگان مسابقه مجازی نقاشی با عنوان مدافعان سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقه مجازی مدافعان سلامت در شیراز

به گزارش از ، مریم زیبایی نژاد معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: مسابقه مجازی نقاشی در روزهای شیوع ویروس کرونا با موضوع مدافعان سلامت برای قدرانی از تلاش های مدافعان عرصه سلامت و فرزندان کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد شیراز به صورت مجازی برگزار شد.

او، بیان نمود: فراخوان مسابقه مجازی نقاشی مدافعان سلامت از اواسط فروردین ماه منتشر شد که شرکت کنندگان آثار خود را به صورت عکس به دبیرخانه ارسال کردند و هیأت داوران آثار ارسالی را ارزیابی و 22 نفر را انتخاب کردند.

زیبایی نژاد شرح داد: با توجه به شیوع این ویروس و کمپین در خانه بمانیم برای تجلیل از مدافعان حریم سلامت بر آن شدیم تا گوشه ای از تلاش های آنان را جبران کرده و از آن ها تقدیر کنیم تا شاید بتوانیم در راستای اعتلای مبارزه با این ویروس گامی هر چند کوچک برداریم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از خانواده فرهیختگان دانشگاه درخواست کرد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فواصل اجتماعی، در ریشه کن کردن ویروس کرونا مشارکت فعالی داشته باشند.

او، ادامه داد: 22 اثر پس از ارزیابی از سوی هیأت داوران برگزیده شدند که در مراسم جشن دهه کرامت از آن ها تجلیل و تقدیر به عمل آمد و جوایزی به آنان اهدا شد.

منبع: مهر

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1075

به "معرفی برگزیدگان مسابقه مجازی مدافعان سلامت در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برگزیدگان مسابقه مجازی مدافعان سلامت در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید