معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی یزد به یک بانو سپرده شد

به گزارش گروه سرگرمی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد معرفی گردید.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی یزد به یک بانو سپرده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از یزد در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد که با حضور رئیس دانشگاه، هیأت رئیسه، رؤسای دانشکده ها و مدیران ارشد برگزار گردید، فروغ حیرانی به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد یزد معرفی گردید.

معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این جلسه با تشریح اهمیت و صندلی مدیریت منابع مالی و انسانی در دانشگاه به ویژه در شرایط موجود مالی کشور بر رعایت صرفه جویی، برنامه ریزی دقیق در زمینه تخصیص منابع و رعایت اصول اخلاقی در چارچوب مقررات و ضوابط دانشگاه آزاد اسلامی تأکید و ابراز امیدواری کرد که دکتر فروغ حیرانی با رعایت دقیق قوانین مبانی انسانی و اخلاقی این دانشگاه، بیش از پیش در جهت تحقق اهداف آینده و چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد حرکت کند.

حیرانی که پیش از این مسئولیت های اجرایی مانند حسابرس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و معاون دانشکده علوم انسانی واحد یزد را بر عهده داشته با تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد و مجموعه پرکوشش این دانشگاه اظهار کرد: امیدوارم با همدلی و همکاری تمام مسئولان و همکاران این واحد دانشگاهی و با بهره گیری از هدایت های مدبرانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در راستای پیشبرد اهداف والای دانشگاه اقدامات مؤثری صورت گیرد.

در این مراسم حکم فروغ حیرانی به وی ابلاغ و از کوشش های محمود مشخص الدین قدردانی شد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 994

به "معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی یزد به یک بانو سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی یزد به یک بانو سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید