مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان: تاخیر لیگ به ضرر ما شد

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرعامل باشگاه گل گهرسیرجان می گوید هدف تیمش در فصل آینده لیگ برتر تثبیت صندلی تیم در این رقابت هاست.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان: تاخیر لیگ به ضرر ما شد

محمد جواهری، مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تاخیر مسابقات لیگ برتر و اینکه آیا این تاخیر به سود تیمش شده است یا خیر، گفت: ما زودتر از تیم های دیگر تمرینات خود را شروع کردیم و طبق برنامه ای که قرار بود طبق آن لیگ برتر شروع گردد برنامه خود را تنظیم کردیم اما مسابقات لیگ برتر در تاریخ 10 مرداد برگزار نشد و طبعا این تاخیر به ضرر تیم ما خواهد بود. البته تاخیر مسابقات لیگ برتر یک نکته مثبت برای تیم ما داشت و آن هم فرآیند بهبود استادیوم امام علی (ع) بود.

او درباره شرایط و فرآیند آماده سازی استادیوم امام علی (ع) سیرجان گفت: استادیوم امام علی (ع) سیرجان با یک تیم عمرانی بسیار قوی فرآیند آماده سازی خود را طی می نماید. این استادیوم در حال گذراندن فرآیند استانداردسازی خودش است و پس از تاییدیه های لازم توسط کارشناسان مربوطه تحویل باشگاه داده خواهد شد.

او اضافه نمود: استادیوم امام علی (ع) قبل از این کارها فقط یک چمن خوب داشت. ما پس از صعودمان به لیگ برتر حدود 10 میلیارد تومان هزینه کردیم تا شرایط این استادیوم را به بهترین شکل ممکن در بیاوریم. از جایگاه ویژه این استادیوم گرفته تا جایگاه و سکو و برج های نور که هر کدام به بهترین کیفیت در استادیوم ارائه شدند.

جواهری همچنین در خصوص بلیت فروشی الکترونیک در استادیوم که یکی از شاخص های فدارسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بود، گفت: ما برای بلیت های الکترونیک استادیوم سیرجان در حال اجرا مذاکرات لازم با شرکت های مربوطه هستیم و طی روزهای آینده این مساله انجام خواهد شد. همچنین گیت های الکترونیک استادیوم خریداری شده و به زودی در استادیوم نصب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان ادامه داد: حدود 60 دوربین مداربسته برای استادیوم امام علی (ع) خریداری شده تا به طور کلی بتوانیم شاخص ها و پارامترهایی که فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر قید نموده است را انجام دهیم.

او درباره فرآیند آماده سازی تیمش برای مسابقات لیگ برتر گفت: ما بعد از اتمام دوره بدنسازی چند بازی محبت آمیز انجام دادیم. در تهران با فولاد و پیکان بازی داشتیم بعد از اردو به شیراز رفتیم و با پارس جنوبی جم و فجر سپاسی بازی داشتیم. در ادامه به تهران بازگشتیم و دو بازی محبت آمیز دیگر داشتیم و در خاتمه با سپاهان در اصفهان یک دیدار تدارکاتی برگزار کردیم. جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی در فصل جابجایی به طور کامل اجرا شده تنها دو سه بازیکن خارجی در پست مهاجم و بازیکن بازی ساز باقی مانده که آن هم با نظر سرمربی انجام خواهد شد.

او در خاتمه گفت: هدف گل گهر در فصل آینده لیگ برتر تثبیت تیم در این مسابقات است و امیدواریم بتوانیم عملکرد موفقی در این رقابت ها داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 199

به "مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان: تاخیر لیگ به ضرر ما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان: تاخیر لیگ به ضرر ما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید