مادورو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا را به حبس تهدید کرد

به گزارش گروه سرگرمی، رئیس جمهوری ونزوئلا گفت، دولت منتظر روزی است که دادگاه های این کشور دستور دستگیری رهبر اپوزیسیون را بدهد.

مادورو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا را به حبس تهدید کرد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا در یک نشست خبری گفت: روزی می رسد که دادگاه های کشور حکم دستگیری خوآن گوآیدو، رهبری اپوزیسیون ونزوئلا را بابت تمامی جرایم ارتکابی صادر می نمایند. آن روز او به زندان می افتد. مطمئن باشید که آن روز می رسد.

مادورو که با رسانه های خارجی در روزهای گذشته مصاحبه ننموده رسانه های خارجی را به کاخ ریاست جمهوری احضار نموده و سفرایی که گوآیدو را به عنوان کاروان های دیپلماتیک پس از ورودش به ونزوئلا در 11 فوریه 2020 همراهی نموده بودند، مورد انتقاد قرار داد.

وی همچنین درباره صدور یک شکوائیه علیه دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بابت تحریم های مالی اعمال شده علیه کاراکاس به خبرنگاران گفت: در حوزه روابط دیپلماتیک اختلافاتی وجود دارد که بایستی مورد آنالیز قرار گیرند اما نمی توان از موضع تسلط مالی برای ضربه زدن به یک کشور و اعمال سیاست ها بر این حوزه استفاده کرد.

گوآیدو که روز سه شنبه گذشته پس از یک سفر خارجی به ونزوئلا برگشته، با وجود منع سفر دستگیر نشد.

وی در جریان سفر بین المللی خود به کاخ سفید رفت، در نشست جهانی اقتصاد شرکت کرد و با مقام های عالی رتبه اروپایی و کانادایی ملاقات داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 890

به "مادورو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا را به حبس تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا را به حبس تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید