لیگ قهرمانان اروپا؛ کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو، تحقیر ژرمن ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش ، دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) با 2 مسابقه پیگیری شد که یوونتوس پیروز شد اتلتیکو مادرید را حذف کند و منچسترسیتی تیم شالکه را گلباران کرد.

لیگ قهرمانان اروپا؛ کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو، تحقیر ژرمن ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی

یوونتوس 3 (3) - اتلتیکو مادرید 0 (2)

تیم یوونتوس در حالی که در بازی رفت در مادرید با 2 گل مغلوب اتلتیکو مادرید شده بود ، امشب پیروز شد با هت تریک رونالدو در تورین با سه گل حریف را شکست دهد و صعود کند.

یوونتوسی ها که به 2 گل برای به تساوی کشاندن بازی نیاز داشتند، بازی را هجومی شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی بازی توسط کیلینی به گل رسیدند اما داور گل را به دلیل خطای رونالدو روی اوبلاک دروازه بان اتلتیکو، مردود اعلام نمود. پس از گذشت دقایق ابتدایی از سرعت بازی یوونتوس کاسته شد اما همچنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت و کاملا شاگردان سیمئونه را به عقب راند و موقعیت های متعددی روی دروازه حریف ایجاد کرد.

در دقیقه 27 بالاخره قفل دروازه روخی بلانکوس شکست شد و روی سانتر زیبای برناردسکی روی دروازه اتلتیکو ، کریستیانو رونالدو با جهش بلند توپ را با سر وارد دروازه حریف کرد و بازی یک بر صفر شد. شاگردان آلگری پس از این گل کمی محتاطانه بازی کردند و در نهایت نیمه نخست با رجحان یک بر صفر یووه به انتها رسید. تنها موقعیت اتلتیکو در این نیمه ، ضربه سر خطرناک موراتا بود که به بالای دروازه شزنی رفت.

در نیمه دوم نیز یووه مانند نیمه نخست کاملا نبض بازی را در اختیار داشت و خیلی زود و در دقیقه 48 به گل دوم رسید. این بار سانتر از جناح راست توسط کانسلو و باز هم ضربه سر رونالدو به سمت دروازه اتلتیکو که با واکنش اوبلاک روبرو شد و این دروازه بان توپ را از دروازه بیرون کشید اما تکنولوژی خط دروازه ، نشان داد که توپ از خط عبور نموده بود و به این ترتیب یوونتوس به گل دوم رسید.

با این گل همه چیز مساوی شد و در صورت ماندن این نتیجه بازی به وقتهای اضافه می رفت. بازی نیز پس از گل دوم یووه آرام شد و از یک طرفه بودن در آمد اما باز هم اتلتیکو برنامه ای برای گلزنی و حمله به سمت دروازه یووه از خود نشان نداد. در نهایت در دقیقه 86 حرکت عالی برناردسکی به درون محوطه جریمه ، باعث شد تا خیمنز مدافع اتلتیکو او را متوقف کند و داور اعلام خطای پنالتی کرد. رونالدو پشت ضربه پنالتی نهاده شد و برخلاف جهت پرش اوبلاک توپ را وارد دروازه کرد تا ضمن هت تریک در این مسابقه ، تیمش را هم پیروز کند.

در دقایق انتهای مسابقه ، بیانکونری به خوبی بازی را اداره کرد و در نهایت پیروز شد در شبی که نمایشی دلپذیر ارائه کرد، با سه گل اتلتیکو مادرید را شکست دهد و با پیروزی سه بر 2 در مجموع دو مسابقه ، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گردد.

منچسترسیتی 7 (10) - شالکه 0 (2)

در دیگر مسابقه امشب، تیم های منچسترسیتی و شالکه در حالی در استادیوم اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که در بازی رفت سیتیزن ها با نتیجه سه بر 2 میزبان خود را شکست داده بودند. در مسابقه امشب اما شاگردان پپ یک بازی کاملا یک طرفه را به نمایش گذاشتند و با هفت گل حریف آلمانی خود را تحقیر کردند.

آگوئرو در دقایق 35 (از روی نقطه پنالتی) و 38 و سانه در دقیقه 42 سه گل اول سیتی را به ثمر رساندند تا این تیم با پیروزی سه بر صفر به رختکن برود و کار معدنچیان را در همین نیمه نخست تمام کند.

در نیمه دوم نیز شاگردان گواردیولا پا پس نکشیدند و چهار بار دیگر توسط استرلینگ در دقیقه 56، برناردو سیلوا در دقیقه 71، فودن در دقیقه 78 و ژسوس در دقیقه 84 به گل رسیدند تا ژرمن ها یک شکست تخقیر آمیز در خاک انگلیس متحمل شوند.

با این نتیجه منچسترسیتی با پیروزی 10 بر دو در مجموع 2 مسابقه ، گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت.

پورتو 3 (4) - رم 1 (3) /چاکر با VAR حکم به سقوط گلادیاتور ها داد

پاری سن ژرمن 1 (3) - منچستریونایتد 3 (3) /بازگشت باورنکردنی شیاطین سرخ در دقیقه 94

حذف تحقیر آمیز رئال مادرید مقابل آژاکس/دورتموند حریف تاتنهام نشد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 116

به "لیگ قهرمانان اروپا؛ کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو، تحقیر ژرمن ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا؛ کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو، تحقیر ژرمن ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید