فال روزانه چهارشنبه 21 تیر 1396

به گزارش گروه سرگرمی، فال روزانه چهارشنبه 21 تیر 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه چهارشنبه 21 تیر 1396

موقعیت خورشید و ماه

    • خورشید در موقعیت سرطان (Cancer)
    • ورود ماه به برج حوت (Pisces)

فال روزانه چهارشنبه 21 تیر 1396

فروردین

از این که در مرکز توجهات باشید بسیار لذت می برید و دوست دارید که همه فقط شما را ببینند ولی امروز دچار احساساتی ضد و نقیض شده اید و دلتان نمی خواهد که در معرض دید دیگران قرار بگیرید. با وجود این که افکار زیادی در سرتان هستند دلتان نمی خواهد که راجع به آنها با کسی صحبت کنید. با این همه، حتی اگر تظاهر کنید که همه چیز روبراه است و حالتان خوب است، نزدیکانتان متوجه حال غیر عادی شما خواهتد شد. این که بین خودتان و دیگران حد و مرزهایی معین کنید خیلی خوب است، ولی باید افراد مورد اعتمادی هم داشته باشید که سنگ صبورتان باشند و به رسیدن شما به آرامش یاری نمایند. اگر هیچکس دیگری را قبول ندارید حداقل سفره دلتان را پیش عشقتان باز کنید .

اردیبهشت

امروز قدرت تصویر سازی و فکر کردنتان بسیار زیاد شده است. آنچنان که دیگر نمی توانید خودتان را با آن تطبیق دهید. شما می خواهید با دیگران در خصوص این افکار خود حرف بزنید ولی نگران این هستید که شما را درک ننمایند. ولی خوشبختانه اگر گارد دفاعیتان را کنار گذاشته و این موضوع را با فردی مورد اعتماد در میان بگذارید خواهید دید که تا چه حد به بهتر شدن حالتان یاری خواهد نمود. اگر مجرد هستید بد نیست به طور جدی به اطرافیانتان فکر کنید، شاید عشق زندگیتان در فاصله دو قدمی شما است ولی شما متوجه این موضوع نیست. اگر متاهل هستید امروز به عشقتان نزدیک تر شوید و نگذارید دغدغه های زندگی و روزمرگی شما را از یکدیگر دور کند .

خرداد

موضوعات بسیار پیش پا افتاده ای امروز در محل کارتان به وجود آمده که علاقه چندانی به صحبت کردن در خصوص آن ندارید. ترجیح می دهید به چیزهای جالب تری فکر کنید؛ ولی متأسفانه باید این نکته را به یاد داشته باشید که قرار نیست همواره همان کاری را بکنیم که دوست داریم؛ پس به کارتان برسید! بعضی مسائلی که در خانه وجود دارند ممکن است به طور ناگهانی بروز پیدا نمایند. مسائل مربوط به لوله کشی، وسایل برقی و دیوارها که احتیاج به تعمیر دارند. بهترین کار ممکن این است که به جای این که منتظر بمانید و ببینید چه می شود بلافاصله برای تعمیر آنها اقدام کنید زیرا هر چقدر که این مشکل را نادیده بگیرید حل کردن آن سختتر خواهد شد. بهتر است بجای این که خودتان دست به کار شوید از نیروهای متخصص یاری بخواهید .

تیر

به جای اینکه همه وسایل و امکانات را برای دیگران فراهم کنید آن ها را تشویق کنید که روی پای خود بایستند و زندگیشان را خودشان کنترل نمایند. شاید این رفتار شما در ابتدا به نظر آنها همراه با خشونت و سرسختی باشد، ولی وقتی کسی را دوست دارید ضروری است گاهی با او خشن رفتار کنید؛ مثل پرنده مادری که جوجه هایش را از لانه بیرون می اندازد تا پرواز کردن را یاد بگیرند. شاید طرف مقابلتان از این رفتار شما اشتباه برداشت کند و شما را متهم به حمایت نکردن از خود بکند، ولی تسلیم نشوید؛ وقتی او نتیجه این رفتارتان را در آینده ببیند از شما بخاطر لطفی که در حقش نموده اید تشکر خواهد نمود .

مرداد

امروز دچار سردرگمی فکری شده اید. هم دوست دارید که برنامه هایتان را با دیگران به اشتراک گذارید و هم این که کلا امروز حوصله هیچ کاری را ندارید. متاسفانه اگر به دیگران نگویید در سرتان چه می گذرد کنار آمدن با آنها کار دشواری خواهد بود. قراری که برای دیدن یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان دارید در طول روز ممکن است به دلایلی که کنترل آن از دست شما خارج است بهم بخورد. تغییرات ناگهانی در برنامه تان، اتفاقات کوچک و امثال آن باعث تأخیر شما خواهند شد. اما تسلیم نشوید، شما می توانید به قرارتان برسید، فقط کمی با تأخیر! این اتفاقات برای همه پیش می آیند، خودتان را به خاطر آنها عصبانی نکنید تا بتوانید با روی باز سر قرارتان حاضر شوید .

شهریور

تلفنی از دوستی که دور از شما زندگی می نماید دریافت خواهید کرد. صحبت کردن با او تمامی برنامه ریزی هایی که برای انجام کارهای درون خانه ریخته بودید را به طور کل از بین می برد. این تماس آنقدر شما را هیجان زده خواهد نمود که بعد از تمام شدن این مکالمه دیگر آمادگی و تمرکز کافی برای انجام برنامه هایتان را نخواهید داشت. اشکالی ندارد، بعدا هم می شود این کارها را انجام داد، یک روز دیرتر تأثیر فراوانی نخواهد گذاشت، خودتان را نگران نکنید. اگر دیگران با انتخابی که نموده اید موافق نیستند خودتان را نگران نکنید، شاید در ابتدای راه کمی دور و برتان خلوت شود، ولی وقتی ببینند چقدر در خواسته و تصمیمتان جدی هستید شما را تحسین و حمایت خواهند کرد .

مهر

به نظر خودتان راهی که در پیش گرفته اید آینده ای معین ندارد و هر باره تصمیم می گیرید که کنار بکشید. شما مجبور به انتخاب بین احساس و منطقتان هستید و هر کدام از آنها مزایا و معایب خودش را دارد. بهر حال نمی توان همزمان هر دوی آنها را با هم داشته باشید و دیر یا زود باید یکی از آنها را انتخاب کنید. با وجود این که توجیه کردن یک تصمیم منطقی آسانتر به نظر می رسد، اگر به حرف دلتان گوش کنید در دراز مدت خرسند تر خواهید بود. چه مجرد باشید و چه متاهل یادتان باشد که این هفته با کلمات زیبا با طرف مقابلتان حرف بزنید، بی آن که در حرف زدن زیاده روی نموده باشید، همه می دانند که سکوت به جای خود چقدر ارزشمند است .

آبان

انتخاب های زیادی پیش روی شماست که باعث گیج شدن و سردرگمی شده اند. از طرفی هیجان زده و از طرفی نگران هستید. در دل احساس می کنید که بایستی به خلوتی رفته و همه مسائل را برای خودتان تشریح کنید تا بتوانید تصمیمی درست بگیرید. اگر حد و مرزهای بین خودتان و دیگران را معین کنید با افراد کمتری مجبور خواهید بود سر و کله بزنید. خوشبختانه با حذف کردن سر و صداهای اضافه می توانید مکالماتی با معنا و به دردبخور داشته باشید. اگر نظرات کسی با شما سازگر نبود نترسید، اختلاف نظر یکی از مولفه های لازم برای رشد عقل و منطق شما است. اگر مجرد هستید آخر همین هفته انرژی مضاعف برای یافتن عشقتان خواهید داشت، آن را ساده از دست ندهید .

آذر

امروز از آن روزهایی است که به دنبال یافتن اطلاعات مهمی برای دریافت تصمیمی در محل کارتان هستید. این اطلاعات در آینده شغلیتان بسیار تاثیر گذار است. شاید ناگهان وسوسه شوید که بیخیال این کارها شده و بر اساس آنچه حس ششمتان به شما می گوید تصمیمتان را بگیرید، ولی عاقلانه تر این است که پیش از هر کاری اطلاعات لازم را جمع آوری کنید و جوانب را در نظر بگیرید. بر خلاف آنچه خودتان فکر می کنید اکنون زمان خیلی خوبی برای استفاده از احساسات درونی و خلاقیتتان نیست و باید احتیاط بیشتری به خرج دهید. با عشقتان قرار بگذارید تمام این هفته با کارهای تازه و متفاوت یکدیگر را غافلگیر کنید، این کار تجربه بسیار خوبی برای هر دوی شما خواهد بود .

دی

امروز به شدت دنبال بحث های پر حرف و حدیث هستید صحبت هایی که باعث تحریک روانی شما می شود ولی این را هم بدانید که برای تهییج خود نباید با دیگران جر و بحث کنید. هر مکالمه ای که در طی روز دارید را به چشم فرصتی برای بهبود بخشیدن به رابطه بین شما و طرف مقابلتان نگاه کنید. البته داشتن یک مکالمه خیلی بیشتر از بیان کردن نقطه نظراتتان است. شما نباید متکلم وحده باشید، باید سوال هم بپرسید و به حرف ها و پاسخ های طرف مقابلتان هم به دقت گوش کنید. داشتن نگرشی بیطرفانه از تبدیل شدن یک بحث خوشایند به چالشی عظیم جلوگیری خواهد نمود. صبح قبل از رفتن به سر کار حتما نگاهی به تیترهای اصلی روزنامه ها بیندازید !

بهمن

امروز احساسی در وجودتان شعله ور شده که فرصت اندک است و بایستی پروژه کاری خود را هر چه سریعتر انجام دهید. ولی این استرس و نگرانی باعث خواهد شد که شما دچار خطا بشوید و در نتیجه انجام کارتان بیش از آن چیزی که باید، طول بکشد. خوشبختانه شما تجربه کار کردن تحت فشار را دارید و تنش های کاری برایتان غریبه نیستند. شما مهارت کافی برای کنترل اوضاعی که به وجود امده است را دارید و می توانید در عین رعایت احتیاط و حفظ ثبات، از نبوغ و خلاقیت خود برای انجام این کار بهره ببرید. نگران این که دیگران چه فکر می نمایند نباشید و کاری که می دانید درست است را انجام دهید .

اسفند

بدون که آن که به تاثیر رفتار خود بر دیگران بندیشید امروز بسیار لوس و مضحک شده اید. بدانید که این شوخ طبعی برای هر کسی جذاب و جالب نیست بنابراین بر رفتار خود تجدید نظر نمایید. دیگران این رفتار شما را چیزی جز وقت تلف کردن و هدر دادن انرژی نمی دانند. اشکالی ندارد، شما با حال خودتان خوش باشید و فقط حواستان باشد دل کسی را با حرف هایتان نشکنید. امروز روابط عاطفیتان ممکن است برای شما با هیجان بسیار زیادی هماه باشند و اتفاقات غیر منتظره ای برایتان بیفتند. به نظر می رسد رابطه بین شما و کسی که دوست دارید دارد محکمتر و جدیتر می شود.

تهیه شده: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1268

به "فال روزانه چهارشنبه 21 تیر 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه چهارشنبه 21 تیر 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید