صندوق یاری های سریع و بلاعوض دنیای فناوری برای مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد

به گزارش گروه سرگرمی، گروهی از میلیاردر های فناوری در حال تأمین بودجه بلاعوض سریع تا 500 هزار دلار برای تحقیقات COVID-19 هستند، با هر تصمیم اعطای یاری هزینه در کمتر از 48 ساعت بودجه ارسال خواهد شد.

صندوق یاری های سریع و بلاعوض دنیای فناوری برای مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، صندوق سرمایه گذاری جدید یاری هزینه های 10 هزار تا 500 هزار دلاری را به محققان کرونا ویروس ارائه می دهد.

این صندوق با نام Fast Grants، مبلغ 10 میلیون دلار را از 10 پشتیبان شامل بنیانگذاران لینکدین جمع آوری نموده است. پشتیبانان می گویند که آن ها از کمیته تحقیقات دفاع ملی دوران جنگ جهانی دوم الهام گرفته اند، که فرایند های تأیید اعطای یاری های سنتی را برای تأمین سریع تحقیقات علمی دور زده است.

در حالت عادی بسیاری از دانشگاهیان و اهالی دنیای علم برای دسترسی به سرمایه لازم خود فرایندی طولانی مدت را برای تأیید یاری اقتصادی طی می نمایند، اما این روش جدید می تواند فرایند یاری اقتصادی را به حداقل مدت زمان ممکن کاهش دهد. این صندوق قول می دهد یاری های بلاعوض سریع به محققانی اختصاص داده می گردد که روی پیشگیری و معالجه کرونا تمرکز دارند. از 12 آوریل، هر درخواست یاری هزینه در کمتر از 48 ساعت تأیید یا رد می گردد، پس از آن محققان به سرعت می توانند یاری هزینه را دریافت نمایند.

پشتیبانان عبارتند از: پل گراهام، برادران کارآفرین میلیاردر جان و پاتریک کالیسون و رید هوفمن، سرمایه گذار مشهوری و بعضی از دیگر کارآفرینان و شرکت های اینترنتی. یاری های اقتصادی توسط بخش سرمایه گذاری های اضطراری دانشگاه جورج میسون اداره می گردد. این صندوق با الهام از کمیته تحقیقات دفاع ملی شکل گرفته است، سازمانی که در طول جنگ جهانی دوم ایجاد شد و هدف آن تأمین بودجه تحقیق علمی اضطراری در اسرع وقت است. از سال 1940 تا 1941، هنگام تعدیل تورم آمریکا این صندوق قعالیت های زیادی داشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 915

به "صندوق یاری های سریع و بلاعوض دنیای فناوری برای مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق یاری های سریع و بلاعوض دنیای فناوری برای مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید