صلیب سرخ نیرو های خود را در قره باغ افزایش می دهد

به گزارش گروه سرگرمی، صلیب سرخ جهانی اعلام نمود که برای افزایش چهاربرابری نیرو های این سازمان در قره باغ تصمیم گیری شده است.

صلیب سرخ نیرو های خود را در قره باغ افزایش می دهد

جهت دریافت خدمات طراحی دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از آرتی عربی، پیتر ماورر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی در مصاحبه ای از تصمیم این سازمان برای افزایش چهاربرابری اعضای تیم صلیب سرخ در منطقه مورد مناقشه قره باغ اطلاع داد.

او گفت: با افزایش یافتن نزاع و درگیری در قره باغ این منطقه نیازمند این است که ما کوشش های بیشتری در آنجا داشته باشیم. بودجه تیم صلیب سرخ در قره باغ پیش از درگیری در آنجا 10 میلیون فرانک سوئیس بود اما برای سال آینده 45 میلیون فرانک شده است و این یعنی ما باید حضور خود را در قره باغ چهار برابر کنیم.

ماورر اضافه کرد: تعداد افراد هیئت صلیب سرخ در قره باغ پیش از تشدید درگیری ها در ماه های اخیر بسیار کم بود و هم اکنون برنامه ریزی نموده ایم که 400-500 نیروی دیگر به منطقه اعزام کنیم و در روز های گذشته فرایند افزایش نیرو را شروع نموده ایم.

کمیته بین المللی صلیب سرخ پیشتر تاکید نموده بود که کوشش ها برای تبادل اجساد قربانیان میان دو کشور ادامه خواهد داشت و یکی از اولویت های کمیته بین المللی صلیب سرخ در منطقه قره باغ یاری به ساکنان آواره آن و بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار است. همچنین بازدید از اسیرانی که در دست دو طرف است برای آماده کردن شرایط مذاکرات برای تبادل اسرا از دیگر اولویت های صلیب سرخ است.

سران روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان در 10 نوامبر بیانیه مشترکی در خصوص توقف کامل جنگ در قره باغ کوهستانی امضا کردند. بر اساس این بیانیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان قرار است پیشروی در مواضع اشغال شده خود را متوقف نمایند، تعدادی از مناطق تحت کنترل باکو قرار گیرند، تبادل زندانیان اجرا گردد و نیرو های حافظ صلح روسیه در مناطق مورد مناقشه مستقر شوند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1273

به "صلیب سرخ نیرو های خود را در قره باغ افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلیب سرخ نیرو های خود را در قره باغ افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید