صدرنشینی تاتنهام در لیگ انگلیس با رجحان مقابل آرسنال، توقف رم برابر ساسولو در سری آ

به گزارش گروه سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- تاتنهام باز هم با درخشش زوج سون هیونگ مین و هری کین پیروز شد یک برد شیرین دیگر در لیگ برتر انگلیس به دست آورد و بار دیگر به صدر جدول مسابقات تکیه زد.

صدرنشینی تاتنهام در لیگ انگلیس با رجحان مقابل آرسنال، توقف رم برابر ساسولو در سری آ

به گزارش خبرنگاران، همکاری سون هیونگ مین و هری کین در خط حمله اسپرز ثمر بخش بود و این دو نفر باز هم در ثبت گل و پاس گل موثر بودند و سه امتیاز شیرین دیگر را به سبد امتیازات تیمشان واریز کردند. ژوزه مورینیو باز هم طبق معمول مالکیت توپ را به حریف داد و با استفاده ضدحملات سریع تیمش پیروز شد دربی شمال لندن را از آن خود نماید. تاتنهام با کسب این برد به صدر جدول برگشت و آرسنال با 13 امتیاز در رتبه نازل پانزدهم نهاده شد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و این تاتنهام بود که در دقیقه 14 به زیبایی به گل اول دست یافت. سون هیونگ مین در سمت چپ زمین حرکت نموده و با یک ضربه فنی و فوق العاده به گوشه دروازه، برند لنو را مغلوب کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 26 بود که هوبرگ، مدافع تاتنهام روی ریباند یک موقعیت در پشت محوطه آرسنال صاحب فرصت شد، اما ضربه محکم او در اختیار برند لنو نهاده شد. در ادامه نیمه اول این آرسنال بود که در بعضی دقایق صاحب توپ و میدان بود، اما دفاع منسجم تاتنهام اجازه خلق حتی یک موقعیت خطرناک را نیز به تیم مهمان نمی داد. اما در اوقات اضافی نیمه اول تاتنهام با یک ضدحمله تند و تیز به گل دوم هم دست یافت. سون هیونگ مین با یک پاس زمینی در سمت چپ محوطه هری کین را صاحب فرصت کرد و ستاره انگلیسی با یک ضربه دقیق به طاق دروازه پیروز شد گل دوم را به ثمر برساند و تاتنهام در نهایت با فزونی 0-2 راهی رختکن شد.

آرسنال نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 48 و روی ارسال ساکا می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه سر الکساندر لاکازت با مهار تماشایی هوگو لوریس همراه شد. دقایقی بعد این بار روی ارسال تیرنی بود که توپچی ها صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شدند، اما ضربه پیر آمریک اوبامیانگ از بالای دروازه تاتنهام به بیرون رفت. در دقیقه 67 این بار هکتور بیرین با ارسالی دقیق آرسنال را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما باز هم هوگو لوریس به زیبایی در مقابل ضربه الکساندر لاکازت ایستادگی کرد و این فرصت هم از دست رفت. در دقیقه 80 و روی همکاری دنی سبایوس و لاکازت بود که توپچی ها می توانستند روی دروازه تاتنهام خطرساز شوند، اما سرژ اوریه به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و تاتنهام با همان دو گل پیروز دربی لندن لقب گرفت.

تاتنهام 1-0 آرسنال | سون هیونگ مین (13): یک سوپر گل از ستاره کره ای جنوبی به ثمر رسید. در حالیکه توپچی ها حمله می کردند، اسپرز یک ضدحمله سریع انجام داد و با پاس هری کین به سون هیونگ مین، این بازیکن کره ای با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه گلی زیبا به ثمر رساند.

تاتنهام 2-0 آرسنال | هری کین (1+45): باز هم ضدحمله ای سریع شاگردان آقای خاص را به گل رساند. این بار سون هیونگ مین ساخت و هری کین با یک شوت به زیر طاق دروازه، گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند.

- در دیداری که فابیو مارسکا داور مسابقه و VAR، بسیار تاثیرگذار ظاهر شدند، رم و ساسولو به تساوی رضایت دادند. رم در همان نیمه اول، پدرو و پائولو فونسکا را از دست داد. در نیمه دوم تیم 10 نفره میزبان بسیار بهتر از نیمه اول عمل کرد و حتی تیرک دروازه ساسولو را نیز به لرزه درآورد. لازم به ذکر است یک گل از هر دو تیم توسط یاری داور ویدیویی مردود شد. رمی ها در دقایق پایانی به قضاوت داور بسیار معترض بودند. خطای خشن اوبیانگ روی پلگرینی که منجر به مصدومیت هافبک جالوروسی شد، از نظر داور در حد اخراج نبود. ضربه اسپیناتزولا به دست مدافع ساسولو نیز از نگاه داور پنالتی نبود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1342

به "صدرنشینی تاتنهام در لیگ انگلیس با رجحان مقابل آرسنال، توقف رم برابر ساسولو در سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی تاتنهام در لیگ انگلیس با رجحان مقابل آرسنال، توقف رم برابر ساسولو در سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید