شماره 10 به تبریز نمی رود؛ بی انضباطی یا مصدومیت؟

به گزارش گروه سرگرمی، فرشاد احمدزاده قبل از بازی هفته اول مقابل پارس جم در ترکیب اصلی تیمش بود اما روز بازی به خاطر بی انضبطی ها از ترکیب بیرون رفت و در سی دقیقه سوم بازی کرد اما ظاهرا ماجراهای مروبط به او ادامه دارد .

شماره 10 به تبریز نمی رود؛ بی انضباطی یا مصدومیت؟

درست دروزی که خبر حضور مجدد شماره 10 پرسپولیس مقابل دوربین به عنوان بازیگر مطرح شد او در تمرین شرکت نکرد.در پی این اتفاق گفته شد او با کالدرون درگیر شده اما احمدزاده به شدت این مسائل را تکذیب کرد: نمی دانم از انتشار این شایعات چه کسی سود می نماید؛ من واقعا مصدوم هستم، دو قلوی پایم کبود شده و شرایط تمرین را نداشتم؛ این مساله پیش از بازی با پارس جنوبی شکل گرفت و خودم از کادرفنی خواستم تا در لیست باشم و بتوانم در صورت احتیاج کمکی کنم؛ با همین وضعیت برابر پارس بازی کردم و شرایطم حتی بدتر شد، اما باز هم در تمرینات حاضر شدم؛ واقعا شرایط تمرین را نداشتم و همانطور که گفتم مشکل بیماری پدرم نیز از نظر روحی وضعیت را برایم سخت تر نموده است.

با این حال حتی بعد از این مصاحبه ظاهرا روشنگرانه، تسنیم نوشت: فرشاد احمدزاده به دلیل مسائل انضباطی مورد غضب گابریل کالدرون قرار گرفته و بسیار بعید است در لیست سفر پرسپولیس به تبریز قرار بگیرد، این در حالی است که رفتار های این بازیکن در تمرینات تیمش هم چندان خوشایند همبازیانش نبوده است.

در این خبر همچنین آمده بود : کالدرون در شرایط فعلی بدش نمی آید بازیکنی را از لیست بزرگسالان تیمش خارج و بازیکن خارجی جایگزین او کند و ازاین رو احمدزاده باید خیلی مراقب رفتار های خودش باشد که شماره 10 پرسپولیس را از دست ندهد.

آنطور که احمدزاده گفته مصدومیتش به گونه ای است که احتمالا باعث خواهد شد بازی با تراکتورسازی را از دست بدهد هر چند احتمالا دلیلی اصلی بازی نکردن او همان بی انضباطی هایی است که بعد از بازی نخست نیز به آن اشاره نموده بودیم.

البته ناگفته نماند فرشاد احمدزاده طی فصول گذشته چند بار در تبریز با حاشیه هایی روبرو شده است و شاید این حاشیه ها باعث شده او به نوعی از حضور در این مسابقه انصراف دهد.احمدزاده که اتفاق سابقه حضور در تراکتورسازی را دارد یکی دو بار در بازی با تیم های تبریزی مورد فحاشی تماشاگران قرار گرفته و خاطره خوشی از بازی در این شهر به عنوان میهمان ندارد.

فرشاد احمدزاده که در ضافت ناهار ظهر سه شنبه کالدرون هم حاضر نبود در تمرین امروز (چهارشنبه) هم حضور نداشت تا غیبتش در بازی آدینه قطعی باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 260

به "شماره 10 به تبریز نمی رود؛ بی انضباطی یا مصدومیت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 10 به تبریز نمی رود؛ بی انضباطی یا مصدومیت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید