شرکت نیکون برای آزمون دوربین Z 50 فرصتی 1 ماهه در اختیار کاربران می گذارد

به گزارش گروه سرگرمی، شرکت نیکون در اقدامی جالب به کاربران خود فرصت می دهد پیش از خرید رسمی دوربین z50 یک ماه از آن بهره ببرید تا تصمیم بگیرید که آیا واقعاً مایلید این گوشی را بخرید یا خیر.

شرکت نیکون برای آزمون دوربین Z 50 فرصتی 1 ماهه در اختیار کاربران می گذارد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیشنهاد ویژه نیکون به شما امکان می دهد تا قبل از تصمیم گیری در خصوص خرید دوربین، تا حد امکان روی جنبه های مختلف آن متمرکز شوید و با اطمینان تصمیم بگیرید.

این توافق نامه برای مشتریان در ایالات متحده آمریکا در دسترسی است و شامل دوربین جدید نیکون می گردد که توسط این شرکت ژاپنی به عنوان یک دوربین مسافرتی ساده اما قوی توصیف شده است.

کاربر با پرداخت بخشی اندک از هزینه این دوربین، از شرکت درخواست می نماید دوربین را برای وی ارسال کند و اگر بعد از یک ماه تصمیم گرفت که Z 50 برایش مناسب نیست با ارائه فاکتور قبلی می تواند دوربین را پس فرستاده و هزینه پرداختی را نیز به طور کامل پس بگیرد.

گرانترین بسته نرم افزاری 1200 دلار قیمت دارد و شامل Z50 و دو قطعه لنز است؛ لنز 16-50 میلی متر VR و لنز زوم 50-250mm VR.. بسته بعدی Z50 با لنز 16-50 میلی متر VR به قیمت 1000 دلار واقع شده است و خاتمه ، اگر از قبل لنزهای Nikkor DSLR یا Nikkor Z خود را دارید ، می توانید بدنه Z 50 را با 860 دلار انتخاب کنید.

همه بسته های موجود شامل یک باتری دوربین ، یک شارژر و یک کارت حافظه است که برچسب قیمت آن تقریبا نزدیک به آنچه که شما به عنوان یک خریدار معمولی می پردازید ، است.

این دستگاه دارای یک سنسور APS-C 20.9 مگاپیکسلی و سیستم فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز ترکیبی با 209 نقطه است که حدود 87٪ قاب را به صورت افقی و 85٪ عمودی پوشش می دهد. همچنین سرعت شاتر حداکثر 11 فریم در ثانیه است.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 598

به "شرکت نیکون برای آزمون دوربین Z 50 فرصتی 1 ماهه در اختیار کاربران می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت نیکون برای آزمون دوربین Z 50 فرصتی 1 ماهه در اختیار کاربران می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید