سفر مدیر کل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مازندران

به گزارش گروه سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور آنالیز مسائل و مسائل حوزه درمان و بیمه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به استان مازندران سفر کرد .

سفر مدیر کل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مازندران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، دکتر امیر کریمی با همراهی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و معاون بیمه دی ابتدا با حضور در گلزار شهدای ساری با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کرد .

وی در نشست مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیمه دی استان مهمترین مسائل و چالش های موجود در این بخش را مورد آنالیز و ارزیابی قرار داد .

مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه بر افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد و فعال سازی دفاتر میز خدمت در بنیاد سطح استان در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به ایثارگران گرانقدر تأکید کرد .

کریمی همچنین مسائل بیمه و درمانی شهرستان های غرب مازندران را مورد آنالیز قرار داد و بر ضرورت کاهش دغدغه های ایثارگران این شهرها تأکید کرد .

مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در نشستی با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره مهمترین موضوعات مربوط به درمان ایثارگران، مراکز درمانی طرف قرارداد، تسهیل و تسریع در فرایند خدمات درمانی و تعامل متقابل بحث و گفتگو کرد .

توزیع مناسب پراکندگی مراکز طرف قرارداد، افزودن خدمات پذیرش سرپایی و پارا کلینیکی به قرارداد بیمارستان های دولتی، حضور تمام وقت نماینده بیمه دی در بیمارستان شفای ساری، پرداخت حق الزحمه پزشکان پایش سلامت، تهیه لوازم مصرفی، افزایش تعرفه ارزی برای تهیه داروهای خارج از لیست توسط بیمه دی، توسعه دفاتر پیشخوان و میز خدمت در شهرستان ها، پرداخت به موقع هزینه بستری و درمان سرپایی جانبازان نخاعی و راه اندازی شعبه ارزیابی بیمه دی با اختیارات عقد قرارداد به منظور آنالیز اسناد هزینه در بازه زمانی کوتاه از موضوعات مطرح شده در این نشست بود .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1664

به "سفر مدیر کل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مدیر کل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید