ریشه مسائل اصلی شهر کرمان عدم مشارکت مردم در ارائه خدمات است

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/کرمان شهردار کرمان با تاکید بر اینکه ریشه مسائل اصلی شهر کرمان عدم مشارکت مردم در ارائه خدمات است، توضیح داد: همه اقدامات در شهر کرمان بر اساس طرح جامع ترافیک شهری و بر اساس اسناد بالادستی صورت می گیرد و شهرداری خود را موظف می داند بسیاری از مسائل را پیگیری و حل نماید اما به مشارکت مردم نیازمند است.

ریشه مسائل اصلی شهر کرمان عدم مشارکت مردم در ارائه خدمات است

به گزارش خبرنگاران، علی بابایی در نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه شرایط فعلی شهر کرمان میراثی است که به ما رسیده، بیان نمود: شهرداری کرمان علاقمند به دریافت نظرات و پیشنهادهای فعالان حوزه گردشگری در رابطه با ارائه بهتر خدمات شهری به گردشگران است و امیدواریم بتوانیم سیستم گردشگری شهر را برای گردشگران داخلی و خارجی راه اندازی کنیم.

علی بابایی گفت: فرهنگ مردم، یک شهر را می سازد و اگر فرهنگ شهروندی به عنوان زیربنای همه مسائل ارتقا یابد، فعالیت ها نیز به نقطه مطلوب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه ریشه مسائل اصلی شهر کرمان عدم مشارکت مردم در ارائه خدمات است، توضیح داد: همه اقدامات در شهر کرمان بر اساس طرح جامع ترافیک شهری و بر اساس اسناد بالادستی صورت می گیرد و شهرداری خود را موظف می داند بسیاری از مسائل را پیگیری و حل نماید اما به مشارکت مردم نیازمند است.

بابایی، اعلام کرد: در ابتدای سال سند اقتصاد مقاومتی را برای شهرداری کرمان تدوین کردیم و در این راستا پیش می رویم که البته تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله بسیار داریم.

شهردار کرمان اضافه نمود: ستاد توسعه شهر کرمان با موضوع استانداری کرمان شکل گرفته تا با استفاده از نظرات، تجربیات و پیشنهادات شهرداران گذشته و پیشکسوتان این حوزه بتوان به شهری آبادتر و مطلوب تر رسید.

شهردار کرمان، مساحت شهر کرمان را 13 هزار هکتار و جمعیت آن را طبق آخرین سرشماری، 540 هزار نفر مطرح نمود و گفت: این شهر به عنوان پیشانی استان باید شاخص ها و ویژگی های مشخصی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار داشته باشد که شهرداری برای تحقق این مهم همه کوشش خود را انجام خواهد داد.

بابایی بیان نمود: قصد داریم از این پس در اجرای برنامه ها و پروژه های شهری از یک گروه تخصصی گردشگری استفاده کنیم تا در اقدامات اجرا شده نیازهای گردشگران نیز در نظر گرفته گردد.

وی در خصوص راه اندازی تاکسی گردشگری، اظهار کرد: با هماهنگی کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان هماهنگی های لازم برای استفاده از تاکسی های ویژه حداقل در محورهای فرودگاه و راه آهن صورت می گیرد که لازمه این کار آموزش رانندگان و فراهم کردن امکانات نرم افزاری است.

شهردار کرمان در انتها از تشکیل کمیته زیباسازی، تدوین ضوابط بافت تاریخی، راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی، بهسازی و بازسازی آثار تاریخی، پیگیری پروژه تله کابین شهر کرمان، کوشش برای بازگشایی محور گلبازخان پس از 20 سال، تهیه تابلوهای راهنمای گردشگران به زبان انگلیسی، نورپردازی شهر و... اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 812

به "ریشه مسائل اصلی شهر کرمان عدم مشارکت مردم در ارائه خدمات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریشه مسائل اصلی شهر کرمان عدم مشارکت مردم در ارائه خدمات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید