رمضانی: قضاوت ملاقات استقلال مقابل فولاد شبهه برانگیز بود!، درباره رفتار غلامی تصمیم گیری می کنیم

به گزارش گروه سرگرمی، سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: سختگیری داور ملاقات با فولاد تنها برای تیم ما بود و همین مسئله شبهه برانگیز است.

رمضانی: قضاوت ملاقات استقلال مقابل فولاد شبهه برانگیز بود!، درباره رفتار غلامی تصمیم گیری می کنیم

سعید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان و اعتراض به قضاوت سیدمهدی سیدعلی، گفت: شب قبل از بازی به فرهاد مجیدی پیام داده بودند که مراقب باشد. حتی مجیدی به من گفت که اعتراض کنیم، اما گفتم شب قبل از بازی چطور می توانیم اعتراض کنیم؟ چیزی هم نبود که مستند باشد و به آن اشاره نموده باشیم. متأسفانه یکسری اتفاقاتی افتاد که بد رقم خورد.

وی با بیان اینکه شرایط بازی خیلی بد بود، توضیح داد: یک زمانی هست که داور برای هر دو تیم سختگیرانه قضاوت می نماید، اما شب گذشته این سختگیری تنها روی تیم ما اعمال شد و همین مسئله برای ما شبه برانگیز است. فیلم بازی را ببینند که چطور بازیکن استقلال راحت کارت زرد گرفت، اما برای تیم حریف تصمیمی گرفته نمی شد. از طرفی، وقتی از قبل ذهنیتی ایجاد نموده باشند، هر اتفاقی در جریان بازی ممکن است ما را عصبی کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اخراج فرهاد مجیدی و اینکه گفته می گردد او از الفاظی استفاده نموده است، گفت: فکر نمی کردم داور مجیدی را اخراج کند. در صحنه ای که مجیدی به سمت داور می رود، همه چیز عادی است و اتفاقی نیفتاده بود که داور کارت قرمز بدهد. به سیدعلی گفتم چرا کارت قرمز دادی که گفت طبق قانون وقتی سرمربی وارد زمین گردد، اخراج خواهد شد. در صورتی که داور باید بازی را کنترل می کرد، آن هم وقتی که 10 نفره بودیم. اگر قانونی را می خواستند عمل نمایند، باید 20 بار به بازیکنان حریف و نیمکت شان کارت نشان می دادند. این همه نیمکت حریف اعتراض کرد، اما داور واکنشی نشان نداد. ما امروز یا شنبه هفته آینده نامه اعتراضی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال می کنیم تا اعتراض مان را به قضاوت سیدعلی نشان بدهیم.

رمضانی در واکنش به اخراج عارف غلامی و اعتراض کادر فنی و بازیکنان به او گفت: غلامی جوان است و تحت تأثیر قرار می گیرد. او اصلا نباید اعتراض می کرد، اما یکسری اتفاقاتی می افتاد که داور با کوچک ترین اعتراض کارت نشان می داد. ما قطعا با غلامی صحبت می کنیم و درباره اش تصمیم می گیریم، اما چرا بازیکن باید خیلی راحت با اعتراض اخراج گردد؛ آن هم در شرایطی که تیم 10 نفره شده و سرمربی هم اخراج شده است؟

وی اظهار داشت: باید با مدیریت باشگاه صحبت کنیم و درباره غلامی تصمیم بگیریم، اما هر تصمیمی که گرفته گردد، درون خانواده است. خیلی اتفاقات در کمیته انضباطی باشگاه افتاده و بچه ها این موضوع را می دانند و قرار نیست مسائل خانواده را پر و بال بدهیم، اگرچه این اتفاقات باعث می گردد که تیم ضربه بخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1051

به "رمضانی: قضاوت ملاقات استقلال مقابل فولاد شبهه برانگیز بود!، درباره رفتار غلامی تصمیم گیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: قضاوت ملاقات استقلال مقابل فولاد شبهه برانگیز بود!، درباره رفتار غلامی تصمیم گیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید