رئیس جمهور ارمنستان به کرونای انگلیسی مبتلا شد

به گزارش گروه سرگرمی، رئیس جمهوری ارمنستان که برای گذراندن تعطیلات سال نو (میلادی) در کنار خانواده اش و عمل جراحی پا به لندن سفر نموده بود، به نوع جدید انگلیسی ویروس کرونا آلوده شده و اکنون در قرنطینه خانگی بسر می برد.

رئیس جمهور ارمنستان به کرونای انگلیسی مبتلا شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، آرمن سارکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان به عفونت کووید-19 از نوع انگلیسی آن مبتلا شده و به همین دلیل در قرنطینه خانگی بسر می برد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق اطلاعات دفتر ریاست جمهوری ارمنستان، آرمن سارکیسیان که برای گذراندن تعطیلات سال نو (میلادی) در کنار خانواده و نوه های خود به پایتخت انگیس سفر نموده بود، در تاریخ سوم ژانویه (14 دی ماه) با موفقیت در لندن تحت عمل جراحی روی پایش نهاده شد. با این حال، علائم نوع انگلیسی ویروس کرونا در وی بروز کرد و آزمایشی که وی پشت سر گذاشت، نتیجه مثبت آلودگی وی را نشان داده است. سارکیسیان هم اکنون در قرنطینه خانگی قرار داشته و به طور موقت از راه دور به وظایف خود ادامه خواهد داد.

در ماه ژوئن سال 2020 (تابستان گذشته)، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان نیز به بیماری کووید-19 مبتلا شد وآلودگی به ویروس کرونا در خانواده وی نیز شناسایی شد. در همان ماه، معلوم شد که موارد مرگ ناشی از این عفونت در ارمنستان بیش از سایر جمهوری های منطقه قفقاز است. بعد از آن در ماه نوامبر (پاییز گذشته) آلودگی به ویروس کرونا در شهردار ایروان و معاون وی نیز تأیید شد.

بر اساس اطلاعات منتشره در 5 ژانویه (16 دی ماه)، بطور کلی 160 هزار و 500 مورد بیماری کووید-19 در ارمنستان شناسایی شده است، حدود 2 هزار و پانصد نفر جان خود را از دست داده و 145 هزار و 700 بیمار هم درمان شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1336

به "رئیس جمهور ارمنستان به کرونای انگلیسی مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور ارمنستان به کرونای انگلیسی مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید