دفاع ترامپ از بهبود رابطه اش با رهبر کره شمالی

به گزارش گروه سرگرمی، رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که رابطه اش با رهبر کره شمالی بهترین چیزی است که در دوره ریاست جمهوری وی رخ داده است.

دفاع ترامپ از بهبود رابطه اش با رهبر کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: رابطه من با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بهترین چیزی است که در دوره ریاست جمهوری ام برای ایالات متحده رخ داده است.

وی در ادامه اضافه کرد: تصور می کنم بهترین چیزی که برای این کشور رخ داده است، حداقل در سه سال اخیر، این واقعیت است که من روابط بسیار خوبی با کیم جونگ اون دارم.

ترامپ گفت: تصور می کنم این یک اتفاق مثبت است. کشورش (کره شمالی) پتانسیل های زیادی دارد. او هم این را می داند. ولی کشور ما بیش از 50 سال است که بازی نموده و چیزی به دست نیاورده است. ما اکنون رابطه داریم، پیش از این هرگز رابطه ای با آنها وجود نداشته است.

ترامپ به این مسئله اذعان دارد که کوشش های وی برای دستیابی به توافق بر سر برنامه هسته ای کره شمالی ممکن است در نهایت با شکست روبه رو گردد؛ ولی سعی دارد از عدم اجرای آزمایش های هسته ای کره شمالی در زمان دولتش به عنوان یک اعتبار بزرگ برای کارنامه کاری اش استفاده کند.

ترامپ گفت: خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید این کوشش ها به نتیجه برسد، شاید هم نتیجه ای نداشته باشد. من نمی گویم که این کوشش ها موفقیت آمیز خواهد بود، ولی در عین حال رهبر کره شمالی دیگر آزمایش هسته ای انجام نداده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 347

به "دفاع ترامپ از بهبود رابطه اش با رهبر کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع ترامپ از بهبود رابطه اش با رهبر کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید