خطوط فراوری برای شرایط کرونا تغییر کرد

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: 40 واحد فراوریی در استان تهران خطوط خود را برای فراوری مواد بهداشتی و درمانی مرتبط با کرونا تغییر داده اند.

خطوط فراوری برای شرایط کرونا تغییر کرد

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از شاتا، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: 40 واحد فراوریی در استان تهران خطوط خود را برای فراوری مواد بهداشتی و درمانی مرتبط با کرونا تغییر داده اند و 52 واحد دیگر به افزایش ظرفیت فراوری خود مبادرت ورزیدند.

وی با بیان این مطلب اضافه نمود: در بخش فراوری اقلام و کالاهای مرتبط با درمان و پیشگیری از بیماری کرونا یاری های ویژه ای داشتیم و در این راستا مجوز تغییر خطوط فراوریی برای فراوری مواد ضدعفونی و شوینده و ماسک را خارج از بروکراسی اداری و در سریعترین زمان ممکن صادر کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران اضافه نمود: در فراوری مواد ضدعفونی نماینده (دست، پوست و سطوح) و شوینده احتیاج بازار به صورت کامل مرتفع شده و هیچ احتیاجی در بازار وجود ندارد و در استان تهران نیز متعاقب کشور هیچ مسئله ای نداریم.

پرنیان در مورد ماسک نیز گفت: در فراوری ماسک شاهد افزایش فراوری و افزایش خطوط فراوریی بوده ایم، به عنوان نمونه در شهرک نصیر آباد یک واحد فراوری ماسک داشتیم که الان به 5 واحد افزایش یافته است و در این هفته 4 خط فراوری جدید ماسک نیز توسط فراورینمایندگان اضافه می گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمهیدات و هماهنگی های لازم برای تردد کارگران و کارفرمایان به واحدهای فراوریی بدون هیچ گونه مسئله ای اجرا شده است و در این راستا معرفی نامه ها و کارت های شناسایی صادر شده است.

پروتکل بهداشتی ویژه ای برای شهرک ها صنعتی آماده شده است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اعلام اینکه پروتکل بهداشتی ویژه ای برای شهرک ها و محیط های صنعتی آماده و اطلاع رسانی شده است، اعلام کرد: 80 بافت صنعتی و شهرک صنعتی دولتی و غیردولتی داریم که حدود 400 هزار نفر اشتغال مستقیم دارند و در ورودی این بافت ها و شهرکهای صنعتی تست غربالگری انجام می گردد و حتی در ورودی واحدهای صنعتی نیز تست غربالگری داریم.

درمانگاه های شهرک های صنعتی فعال شده است

پرنیان با بیان اینکه شهرکهای صنعتی به صورت مداوم ضدعفونی می گردد، گفت: HSE شهرکها و واحدهای صنعتی برنامه های آموزشی دارند که به صورت هماهنگ کار می نمایند و درمانگاه های شهرک ها نیز فعال شده است که با شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها ارتباط برقرار نموده اند.

وی با اشاره به جلسه ای که با منتخبین صنعتگران و صنوف فراوریی استان تهران داشته است، اضافه نمود: در آن جلسه ضمن تجزیه و تحلیل آثار کرونا، مسائل مطروحه جمع بندی شد و راهکارهای لازم برای پیشنهاد به مراجع ذیربط ارایه گشت.

فراورینمایندگان در حوزه تأمین مایحتاج عمومی مردم هیچ مسئله ای ندارند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اعلام اینکه فراورینمایندگان در حوزه تامین مایحتاج عمومی مردم هیچ مسئله ای ندارند، گفت: فراوری کشور با رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی مصوب بدون هیچ گونه مسئله ای تعطیل ناپذیر است و برنامه ای برای تعطیلی فراوری کشور وجود ندارد.

پرنیان اضافه نمود: اگر فراورینمایندگان عزیز مسئله ای را نیز مطرح نمایند به صورت ویژه و آنی مورد پیگیری قرار خواهیم داد و حتی بسته حمایتی ویژه ای را نیز برای شهرکهای صنعتی طراحی می کنیم و تا 30 فروردین ماه از بسته جهش فراوری رونمایی خواهد شد.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 902

به "خطوط فراوری برای شرایط کرونا تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط فراوری برای شرایط کرونا تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید