خدمات دندانپزشکی در زاهدان با تعرفه دولتی ارائه می گردد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ناصر شهرکی مدیر گروه تخصصی بهداشت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امشب در کارگاه سلامت دهان و دندان زاهدان گفت: روزانه به بیش از یک هزار و 200 نفر از مردم عزیز استان در حوزه تحت پوشش این دانشگاه و در 27 مرکز خدمات جامع سلامت، خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی ارائه می گردد.

خدمات دندانپزشکی در زاهدان با تعرفه دولتی ارائه می گردد

وی اضافه نمود: از ابتدای سال کنونبیش از 90 درصد دانش آموزان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در قالب 160 هزار نفر از طرح وارنیش فلوراید بهره مند شده اند و تا سرانجام سال این پوشش به 100 درصد ارتقا خواهد یافت.

مدیر گروه بهداشت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: همچنین از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از 7 میلیارد تومان در زمینه ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان در مناطق روستائی تحت پوشش این دانشگاه هزینه شده است.

وی بیان داشت: طی این مدت 110 مورد عملیات خدمات دندانپزشکی با استفاده از یونیت های سیار طرح تحول نظام سلامت در مناطق روستائی و عشایری ارائه شده است.

شهرکی توضیح داد: برنامه های بهداشت دهان و دندان با جدیت تمام برای دانش آموزان در حال اجراست چرا که بر این باوریم سلامت دهان ودندان را باید از پایه آغاز کنیم.

وی گفت: خدمات فیشور سیلانت دانش آموزی اولویت اصلی گروه سلامت دهان ودندان است و همچنین خدمات ترمیمی و کشیدن دندان برای همه گروههای سنی نیز درحال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 79

به "خدمات دندانپزشکی در زاهدان با تعرفه دولتی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات دندانپزشکی در زاهدان با تعرفه دولتی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید