خبرنگاران کریمیان جانشین میشو در شاهین بوشهر شد

به گزارش گروه سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مهرداد کریمیان برای دومین مرتبه در این فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر انتخاب شد.

خبرنگاران کریمیان جانشین میشو در شاهین بوشهر شد

پس از اینکه میشو کریستیچوویچ با مخالفت خانواده اش برای بازگشت به ایران روبرو شد و روز گذشته (سه شنبه) این را به صورت رسمی و کتبی به باشگاه شاهین خاطرنشان کرد؛ مسوولان این باشگاه بوشهری تصمیم گرفتند تا مهرداد کریمیان را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب نمایند.

کریمیان از ابتدای فصل به عنوان دستیار عبدالله ویسی در تیم حضور داشت و پس از برکناری این سرمربی، چند هفته راهنمایی شاهین را به عهده گرفت اما با حضور میشو مجددا به عنوان کمک مربی فعالیتش را ادامه داد و حالا برای دومین بار در این فصل نفر اول کادر فنی شد.

کریمیان در ملاقات برابر نفت مسجدسلیمان نیز راهنمایی شاهین را به عهده داشت و حالا تا انتها فصل بار دیگر سرمربی تیم شده و باید شاهین را در لیگ نگه دارد. دارکو دراژیچ کروات هم او را به عنوان کمک مربی کمک خواهد نمود. باید دید کریمیان می تواند به جهت خوب تیم با میشو ادامه دهد یا خیر. سرمربی که توانست شاهین را قعر جدول جدا کند و شانس خوبی به این تیم برای بقا بدهد.

شاهین در حال حاضر با 17 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر واقع شده است. این تیم باید روز شنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برود. ملاقات رفت این 2 تیم با فزونی پنج بر صفر به سود سرخپوشان تهرانی به اتمام رسید که کریمیان در آن ملاقات نیز سرمربی شاهین بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1063

به "خبرنگاران کریمیان جانشین میشو در شاهین بوشهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کریمیان جانشین میشو در شاهین بوشهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید