خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی جان 3 نفر را گرفت

به گزارش گروه سرگرمی، بجنورد - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام نمود: در آخرین شبانه روز بهمن ماه 3 بیمار مبتلا به کووید 19 در این استان جان خود را از دست دادند.

خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی جان 3 نفر را گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه در روز پنجشنبه، دکتر سیداحمد هاشمی گفت: طبق نتایج قطعی آزمایش های اجرا شده در 24 ساعت گذشته با بستری شدن 24 بیمار جدید در مراکز درمانی، شمار بستری شدگان کرونایی استان به 127 نفر رسیده است.

این در حالی بود که در شبانه روز پیش از امروز، بیماری کووید 19 منجر به مرگ یک تن از شهروندان خراسان شمالی شده و 38 بیمار جدید را راهی بیمارستان ها نموده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با ابراز نگرانی از عادی شدن بیماری کووید 19 در نگاه مردم تاکید نمود: موارد ابتلای جدید حاکی از آن است که شرایط استان ما به لحاظ شیوع کرونا همچنان شنماینده است و با غفلت مردم هر آن می تواند شرایط ما بدتر گردد.

دکتر هاشمی اضافه کرد: بحران کرونا تمام نشده است و نباید مردم عادی انگاری نمایند و همین عادی انگاری موجب شده است شمار بستری های روزانه کرونایی در استان رو به افزایش بگذارد.

وی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در استان، گفت: این امر متاسفانه نشان دهنده کاهش حساسیت مردم در زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید نمود: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

اکنون به جز شهرستان های راز و جرگلان و گرمه که شرایط آبی کرونایی دارند، 6 شهرستان دیگر خراسان شمالی در شرایط زرد شیوع کرونا هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1465

به "خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی جان 3 نفر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی جان 3 نفر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید