خبرنگاران هیچ بیمار کرونایی در نقاهتگاه های کردستان بستری نشد

به گزارش گروه سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان به اختصاص 9 نقاهتگاه جهت بستری بیماران کرونایی در استان اشاره نمود و گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ بیمار مبتلا به کرونا نیازی به بستری شدن در این نقاهتگاه ها نداشته است.

خبرنگاران هیچ بیمار کرونایی در نقاهتگاه های کردستان بستری نشد

صدیق جدید الاسلامی روز شنبه در گفت و گوی خبری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، 9 نقاهتگاه جهت بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت که تا به امروز هیچ بیمار مبتلا به کرونا در این نقاهتگاه ها بستری نشده است.

وی اضافه نمود: در شهرستان های سنندج، سقز، قروه، دیواندره و بانه در هر کدام یک مورد و در دهگلان 2 بیمار مبتلا به کرونا واجد شرایط بستری در نقاهتگاه وجود داشت اما به منظور جلوگیری از هدررفت نیروی انسانی تا زمان ترخیص نهایی در بیمارستان تحت مراقبت و نگهداری قرار گرفتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید نمود: در شهرستان های کامیاران، سروآباد، مریوان و بیجار تا به امروز مورد نیازمند به خدمات نقاهتگاهی گزارش نشده است.

جدید الاسلامی گفت: ظرفیت کل تخت های بیمارستانی استان حدود 2 هزار و 400 تخت است که از این تعداد، 35 تخت ویژه، 389 تخت بستری و 33 تخت ایزوله در استان برای بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: از دیروز تا امروز 20 اردیبهشت 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1529 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند تا مجموع بیماران کووید19 در کشور به 106 هزار و 220 نفر برسد.

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 48 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 6589 نفر رسید، خوشبختانه تا به امروز 85 هزار و 64 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

2696 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا به امروز 573 هزار و 220 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور صورت گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 989

به "خبرنگاران هیچ بیمار کرونایی در نقاهتگاه های کردستان بستری نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هیچ بیمار کرونایی در نقاهتگاه های کردستان بستری نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید