خبرنگاران شبانه روز بدون فوت کرونایی در خراسان شمالی

به گزارش گروه سرگرمی، بجنورد- خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز منتهی به ظهر شنبه، ششم دیماه، هیچ آماری از فوت بیماران مبتلا به کووید 19 در استان به ثبت نرسیده است.

خبرنگاران شبانه روز بدون فوت کرونایی در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه در روز شنبه، دکتر سیداحمد هاشمی گفت: در 24 ساعت گذشته با بستری شدن 26 بیمار جدید، شمار بستری شدگان دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان به 209 نفر رسیده است.

وی با ابراز رضایت از نتیجه بخشی اعمال محدودیتها در کاهش نسبی شمار مبتلایان به ویروس کرونا اضافه نمود: متاسفانه بعضی از شهروندان این شرایط را به معنای انتها کرونا انگاشته اند و این روزها درصد ماسک زدن و رعایت دستورالعمل ها به صورت محسوسی کاهش یافته است که این رفتار، خطر شکنندگی آمار را بیشتر می نماید.

دکتر هاشمی با قدردانی از مردم به خاطر همکاری و همراهی با ستاد کرونا اضافه نمود: خواهش ما از مردم استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت در تجمعات و دورهمی های خانوادگی، کاهش رفت و آمدها و اشتفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و حضور کمتر در پاساژها، نانوایی ها، بانک ها، ادارات و... است.

استان خراسان شمالی که از ابتدای مردادماه رنگ قرمز شیوع کرونا به خود گرفته بود، پس از محدودیت های جدیدی که از ابتدای آذرماه اعمال شد، از نظر شیوع ویروس به رنگ نارنجی درآمده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1382

به "خبرنگاران شبانه روز بدون فوت کرونایی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شبانه روز بدون فوت کرونایی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید