خبرنگاران سرمربی داماش: به دلیل عدم محرومیت مقابل مس رفسنجان حاضر شدیم

به گزارش گروه سرگرمی، رشت - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال داماش گفت: در ملاقات برابر مس رفسنجان حضور یافتیم تا تیم محروم و به لیگ دسته سوم نرود.

خبرنگاران سرمربی داماش: به دلیل عدم محرومیت مقابل مس رفسنجان حاضر شدیم

مازیار ربیعی فر عصر یکشنبه در انتها ملاقات تیمهای فوتبال داماش و مس رفسنجان در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: تعدادی از بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در این بازی، داماش را همراهی نکردند و تیم بدون انجام تمرین و با یک ترکیب ناقص رو در روی مس رفسنجان نهاده شد.

وی اضافه نمود: البته از تعدادی از بازیکنان به شدت دلخور هستم زیرا معتقدم هر چند پول دریافت نکردند اما باید تیم خود را در این ملاقات خانگی همراهی می کردند و از طرف دیگر از بازیکنانی که در این ملاقات حضور یافتند نیز قدردانی می کنم چون با تمام مسائل موجود در این بازی حضور یافتند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که امروز تیم را همراهی کردند تمامی کوشش خود را در ملاقات برابر مس رفسنجان انجام دادند اما به دلیل عدم تمرینات مناسب و خالی بودن نیمکت ذخیره ها نتوانستیم تمام توانایی های خود را در این بازی نشان دهیم و انتها مغلوب شدیم.

وی اعلام کرد: در مورد مسائل فنی هم به هیچ وجه نمی توان صحبت کرد چون تیم مس رفسنجان یک تیم متمول است که از بازیکنان و کادر فنی قدرتمندی تشکیل شده اما بازیکنان تیم داماش به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در طول هفته در تمرینات حضور نیافته و تعدادی از بازیکنان نیز در این بازی تیم خود را همراهی نکردند.

سرمربی تیم فوتبال داماش افزود: به هرحال با شرایط موجود به طور حتم سرمربی تیم بیشترین لطمه را می بیند اما با این وجود تمام کوشش خود را برای تیم و شهر خود انجام می دهیم تا تیم محروم نشده و سقوط نکند.

ربیعی فر گفت: خیلی از بازیکنان از این تیم به فوتبال گیلان و کشور معرفی شدند و خیلی ها نیز از این تیم رشد کردند و امروز انتظار نداشتیم که داماش اینگونه تنها و غریب بماند.

وی از مسئولان استان خواست تدبیری برای حل مسائل داماش نمایند.

وی توضیح داد: به هر حال تمام سعی و کوشش ما این است که بازیهای فصل جاری را به انتها برسانیم و در سایر ملاقاتها نیز حضور یابیم و بتوانیم در نهایت سهمیه تیم فوتبال داماش را در رقابتهای لیگ دسته اول کشور حفظ کنیم.

تیمهای فوتبال داماش گیلانیان و مس رفسنجان عصر یکشنبه در هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مس رفسنجان با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود پیروز شد.

پیش از این ملاقات و تا انتها هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم، مس رفسنجان با کسب 49 امتیاز در صدر جدول و داماش گیلانیان با کسب 32 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار داشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 791

به "خبرنگاران سرمربی داماش: به دلیل عدم محرومیت مقابل مس رفسنجان حاضر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی داماش: به دلیل عدم محرومیت مقابل مس رفسنجان حاضر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید