خبرنگاران ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه باید هرچه سریعتر آغاز گردد

به گزارش گروه سرگرمی، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه تاکید نمود: تسریع در فرایند احداث پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان باید هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد زیرا پسندیده نیست که ساخت این موزه همچنان بلاتکیلف باشد.

خبرنگاران ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه باید هرچه سریعتر آغاز گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

هوشنگ بازوند عصر یکشنبه در نشست آنالیز پروژه باغ موزه دفاع مقدس که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، اظهارداشت: کرمانشاه در طول هشت سال جنگ تحمیلی درگیر مستقیم با جنگ داشت بطوریکه جنگ در این استان شروع و در آن نیز انتها یافت، براین اساس به هیچ عنوان پسندیده کرمانشاه نیست که ساخت باغ موزه آن همچنان بلاتکلیف باشد.

وی با تاکید بر پیگیری ویژه تمامی دستگاه های ذیربط برای تسهیل در فرایند ساخت پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه مکان اجرای این پروژه در ورودی شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است، موقعیتی ویژه برای مسافرین برای بازدید از رشادت ها و ایثارگری های مردم این استان ایجاد خواهد نمود.

بازوند توضیح داد: استان کرمانشاه با توجه به ویژگی های خود در جنگ تحمیلی باید گام های بلندتری برای اجرای این پروژه بردارد.

وی ادامه داد: با ساخت این پروژه جوانان کنونی از رشادت های جوانان دوران دفاع مقدس بیش از پیش آگاه خواهند شد و این پروژه می تواند یکی از عوامل مهم توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی از دستگاه های متولی خواست برنامه زمانبندی اجرای این پروژه را با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در جلسه آینده گزارش دهند.

مهر ماه 1396 کلنگ ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه با حضور سردار سرلشگر یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ورودی شرقی شهر کرمانشاه و جنب پادگان توحید به زمین زده شد.

طرح احداث قرارگاه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در زمینی به مساحت 17 هکتار که سپاه استان و شهرداری کرمانشاه آن را تهیه کردند، ساخته می گردد.

به گفته استاندار کرمانشاه، وقوع زلزله آبان ماه 96، حادثه سیل و دیگری بحران هایی که کرمانشاه پشت سر گذاشت از جمله مهمترین دلایل تاخیر در راه اندازی این پروژه است.

با این حال مسائل اقتصادی نیز گریبانگیر باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه است و فرایند اجرای پروژه را کماکان به تاخیر می اندازد.

براساس آنچه نشست های پیشین عنوان شده بود باغ موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه سوم خرداد ماه سال 1400 پس از چهار سال به مناسبت آزادسازی خرمشهرباید افتتاح می شد.

استان کرمانشاه با 371 کیلیومتر مرز مشترگ با کشور عراق در هشت سال دفاع مقدس، شهرهای آن مستقیما درگیر جنگ بود و در این راستا 9 هزار و 800 شهید، 21 هزا جانباز و هزار و 800 آزاده تقدیم کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 940

به "خبرنگاران ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه باید هرچه سریعتر آغاز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه باید هرچه سریعتر آغاز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید