خبرنگاران روز طبیعت را به حرمت ایثارگری کادر پزشکی در خانه ماندیم

به گزارش گروه سرگرمی، کرمان - خبرنگاران - قهرمان کرمانی مسابقات جهانی و آسیایی تیراندازی با کمان دختران گفت: به حرمت ایثار و فداکاری کادر پزشکی و درمانی که به صورت شبانه روزی برای مراقبت از جان هموطنان مقابل کرونا در واقع از جان خود گذشته و نه عیدی داشتند و نه روز طبیعت، روز 13 فروردین را در خانه ماندیم.

خبرنگاران روز طبیعت را به حرمت ایثارگری کادر پزشکی در خانه ماندیم

جهت دریافت خدمات بازسازی مطب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سمیه عباسپور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این روزها قطعا برای تمامی مردم ایران شرایط سخت و پر از استرسی رقم خورده اما همه ما امیدداریم که با یاری یکدیگر و با رعایت نکات بهداشت فردی و در خانه ماندن با سلامتی از این روزهای سخت گذر کنیم زیرا با رعایت این نکات روزهای خوب در راه است.

وی بیان داشت: متاسفانه این روزها بسیاری از مردم و مشاغل باتوجه به شیوع ویروس کرونا و سیل از لحاظ مالی در شرایط مطلوبی قرار ندارند و لحظات سختی را می گذرانند لذا با توجه به امکانات محدود دولت، باید مردم برای ریشه کن کردن این بیماری و یاری به همنوعان و اقشار ضعیف جامعه همدل و هم پیمان شوند.

کاپیتان تیم تیراندازی با کمان دختران مس کرمان با اشاره به بحرانی که سال جاری در شیوع و گستردگی و انتقال ویروس کرونا در کشور به وجود آمد گفت: ویروس کرونا در سال جدید بسیاری از خانواده ها و مردم را درگیر و از یکدیگر دور کرد و جای خالی آنان حس شد.

وی ادامه داد: در واقع با توجه به اینکه همچنان فرایند شیوع و انتقال این ویروس در جامعه مشاهده می گردد و ممکن است که باز هم بسیاری از هموطنان خود را به علت بعضی تجمعات از دست بدهیم، بهتر است که از آن خودداری گردد.

عباسپور با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه به طور قطع مورد تایید هیچکس نیست لذا باید روزهای آغازین سال 99 را در خانه ها بمانیم و زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنیم گفت: مردم همانگونه که تعطیلات سال جاری دید و بازدید عید را به صورت مرسوم تجربه نکردند و روز 13بدر (روز طبیعت) را برای شکست کرونا در خانه خود ماندند باید این رویه را تا مهار این ویروس ادامه دهند.

ملی پوش تیم تیراندازی با کمان دختران جمهوری اسلامی با اشاره به اهتمام ورزشکاران به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: تمرینات خود را در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت انفرادی در منزل دنبال می کنم و تمرکزم بیشتر بر تمرینات بدنسازی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 762

به "خبرنگاران روز طبیعت را به حرمت ایثارگری کادر پزشکی در خانه ماندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روز طبیعت را به حرمت ایثارگری کادر پزشکی در خانه ماندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید